download HolidaySmart 假期日常 app
香港真炸脾No.1!紅磡隱世皮脆肉嫩特大炸雞脾美食店~生炸大雞脾即點即炸!

香港真炸脾No.1!紅磡隱世皮脆肉嫩特大炸雞脾美食店~生炸大雞脾即點即炸!

美食推介 新餐廳推薦
By Charlotte on 03 Mar 2017
Editor

香港最近多了不少以炸雞脾做生招牌嘅美食店,隻隻雞脾都勁大隻,仲要新鮮熱辣辣炸起,咬落去真係會噴煙架!不過香港咁多雞脾店,點解大家會搵到去紅磡廣場嘅啲一間「寶城美食店」?無咩原因嘅,一食上癮吧!

hk tasters - food hunt |cook(@hktasters)分享的貼文 張貼

位於紅磡廣場地庫內的「寶城美食店」,大概不是因為經過介紹或是在附近上班吃過的話,真的不會懂得來這裡找到!小編曾經從紅磡時新快餐店走了很久路,廣場轉了很多圈才找到…結果星期日原來是休息…(真是差點直接哭出來)

?(@_p._a._t._)分享的貼文 張貼

那為什麼會是No.1呢?去食的話大概會發現每一個食客點的都是這裡的炸雞脾,無一例外,全因炸雞脾實在是太美味!特別大隻的雞脾,和手掌差不多大,肉又多又厚,大大隻十分有重量!

Tim Yu(@hktim412)分享的貼文 張貼

雞脾全部即叫即生炸,叫左之後起碼等10分鐘,熱辣辣的送上桌,咬落去燙嘴之餘,仲有啖啖肉汁~

Cherry Chan(@lokrry)分享的貼文 張貼

炸油仲日日換,唔係用千年油炸,炸起嘅雞脾金黃香脆,皮薄肉厚,大概就是幾十年的技巧令雞脾能夠如此的美味吧!

Shung Yeung(@shungyeung)分享的貼文 張貼

?(@_p._a._t._)分享的貼文 張貼

雞脾午餐的話可以配意粉或飯,可以配白汁、黑椒汁、蘑菇汁、粟米汁和蕃茄汁等,下午茶可以配沙津或薯條等,幸福大概就係可以食到一隻咁好美味的雞脾啦!

Tim Yu(@hktim412)分享的貼文 張貼

詊情:
寶城美食店
地址:紅磡馬頭圍道37號紅磡廣場地庫2-3號
營業時間:星期一至六 07:00-18:00; 星期日及勞工假期休息

小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編~謝謝~)

*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel