download HolidaySmart 假期日常 app
假日都感受到外國風!漫步百年英式古舊石橋家樂徑!原來行水塘都可以咁輕鬆!

假日都感受到外國風!漫步百年英式古舊石橋家樂徑!原來行水塘都可以咁輕鬆!

香港好去處 美食推介
By Tracey on 06 Mar 2017

放假想去行山但又怕辛苦?其實打卡仲有好多選擇嘅~介紹大家行一條勁易行的郊遊徑,叫家樂徑~

My Gallery ?(@_joffi)分享的貼文 張貼

Konnie Chan??(@konnie_sceneryyy)分享的貼文 張貼

大潭家樂徑毗鄰黃泥涌峽,交通十分便利。遊人在陽明山莊起步,沿大潭水塘道步行15分鐘,即抵家樂徑入口。好多情侶都來打卡的!

@kwyupy 分享的貼文 張貼

Jonathon Lam(@jonathonlam)分享的貼文 張貼

大潭水塘位於大潭郊野公園內,喺80年代建成,係舊式英式建築來的!水壩外型係全港獨一無二的階梯式建築,建成嘅入口以歐洲古典式建築設計,精雕細琢!係香港一級歷史建築嚟!

WILLI?Ⓜ️(@will.i.am_617)分享的貼文 張貼

J@ck(@pekonpoko)分享的貼文 張貼

san dy(@sandy.law)分享的貼文 張貼

路線簡介
難度:1/4 全長:1.6 公里 需時:1小時
起點:大潭水塘道近陽明山
終點:大潭水塘道近大潭上水塘

交通資料

起點
乘坐途經黃泥涌峽道的巴士或專線小巴,在網球場後近陽明山莊的中國石化油站落車。沿油站旁的石階上大潭水塘道,沿行人路向上行約10分鐘,過閘口後5分鐘,便看到右面的家樂徑入口。

城巴
6 中環(交易廣場) - 赤柱監獄
76 銅鑼灣(摩頓台) - 石排灣
41A 北角碼頭 - 華富

新巴
66 中環(交易廣場) - 赤柱廣場(馬坑邨)

專線小巴
5 銅鑼灣(景隆街) - 香港仔南寧街

終點
沿大潭水塘道離開至黃泥涌峽道的巴士站。
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)
*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel