download HolidaySmart 假期日常 app
山系人士看過來~遊走龍蝦灣郊遊徑俯瞰香港美麗海灣!大嶺峒山頂既景色更加perfect~

山系人士看過來~遊走龍蝦灣郊遊徑俯瞰香港美麗海灣!大嶺峒山頂既景色更加perfect~

美食推介
By Grace on 15 Mar 2017

香港郊野公園佔地十分廣,而且交通方便,假日去行下山真係又方便又開心~位於清水灣半島以東既龍蝦灣郊遊徑算中級路線,沿途風景非常優美,走至大嶺峒山頂既景色就更加令人目不暇給!

Tungtung(@angelatungtung)分享的貼文 張貼

大家可以係登山之前先參觀遊客中心,了解一下風景區既分布再開始行。

由大坑墩開始行,大概1小時就可以到達大嶺峒。大嶺峒既景色十分開揚,藍天白雲,畫面真係一看難忘!

Lemon Liu(@liu.lemon)分享的貼文 張貼

@alalalachen 分享的貼文 張貼

影相打卡一定唔可以少,但係,很重要所以不斷重覆提醒:要注意周圍既環境,人身安全係最重要,唔好為咗一張相而受傷!

望住大海、吹住海風既感覺實在太美好~

Liz Chan(@lizchan329)分享的貼文 張貼

俯瞰清水灣、牛尾海、西貢海等海灣風光,真係會令人更加愛上香港依一個地方。

@maggieyayan 分享的貼文 張貼

小編知大家覺得小編好長氣,不過,無論點都需要再提醒!行山要小心,做好事前準備,例如查清楚路線、穿上適合既運動衣物等等~

相關資料
建議路線:大坑墩>大嶺峒>龍蝦灣
預計時間:2小時

Yukari Takeshita(@yukanta)分享的貼文 張貼

Yukari Takeshita(@yukanta)分享的貼文 張貼

小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mailholiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編~謝謝~)

*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel