download HolidaySmart 假期日常 app
各位,秘笈來了~~睇盡日本環球影城全攻略,教你識清門票類型!!

各位,秘笈來了~~睇盡日本環球影城全攻略,教你識清門票類型!!

日本旅遊
By Cherry on 16 Mar 2017

去大阪除咗心齋橋之外,一定要去嘅景點,非環球影城莫屬啦~~但好多人去完都話排隊排好耐,好多野都玩唔到!山長水遠去到玩得唔盡興咁點得㗎!小編就教精你幾招攻略,等你減少排隊時間,一次過玩多啲野!

PinterestPhoto from Pinterest

門票類型

任何人都要憑入場券進園,可以當場或者上相關旅行社買!不過如果你唔想排咁耐,咁就要買埋快證啦!好多人誤會有快證就唔使入場券,其實兩者係分開㗎!

USJ Photo from USJ

Universal Express係官網買會平少少,而且官網依家已經有齊中英文,唔驚唔識睇日文~~快證會有配套好嘅遊樂設施,有4或者7樣設施嘅配搭揀, 一個Package咁,可以根據喜好去買

USJPhoto from USJ

減少排隊時間

如果旅費有限唔想買快證,建議提早係開園前到達,做隻Early Bird。因為環球影城每日都會唔定時提早開園,而且去到都要排隊入場,所以提早大約一個鐘去到,就可以一入開衝入去玩啦!好多人第一時間會衝去哈利波特園區拎整理券,即係類似迪士尼嘅fast pass。不過亦都有人話第一批去哈利波特園區嘅人係可以直接入去,前題係6點幾就要出門口先有機會喔!詳情可以參考返開放時間

Photo from USJ

想輕鬆唔使一早起身入場,快證幫到你!不過係最貴嘅方式,快證同入場券差唔多價,適合一家大細親子遊。見住人地排緊隊,但你又可以即刻入去,都咪話唔爽~~

InstagramPhoto from Instagram

必玩遊戲設備

無疑哈利波利園區一定係No.1!將電影場景實體化,各種魔幻世界呈現你眼前,吸引全球粉絲們到此一遊!如果鍾意刺激嘅機動遊戲,你唔可以錯過飛天翼龍同好萊塢美夢-乘車遊。超推薦飛天翼龍,360大迴轉,真係好似俾恐龍咬住周圍飛,盡情尖叫吧!

InstagramPhoto from Instagram

好cutecute嘅minions仲會不定時係荷里活園區表演啊!我要瘋狂同佢地影相~~細細粒超得意~~

InstagramPhoto from Instagram

袋住呢個攻略,環球影城Let's Go!

小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mailholiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel