download HolidaySmart 假期日常 app
香港版馬爾代夫,西貢浪茄灣~椰林樹影,水清沙幼,夜晚仲有全天幕星空~~

香港版馬爾代夫,西貢浪茄灣~椰林樹影,水清沙幼,夜晚仲有全天幕星空~~

香港好去處
By Phyllis on 18 Mar 2017

日日做嘢咁辛苦,都想出走放鬆下,但係無錢又無假可以點算呢?原來留喺香港都可以渡假。有冇諗過香港都有個咁靚嘅海灘呢?唔使去布吉、唔使去墾丁、唔使去馬爾代夫都有咁水清沙幼嘅沙灘啊!原來世外桃源就喺我哋香港西貢入面啊!

Apple(@beapplee)分享的貼文 張貼

浪茄位於西貢,好多人都會選擇去浪茄露營,入去其中一個方法就係經萬宜水庫東壩行入去。

ccirislam(@ccirislam)分享的貼文 張貼

差唔多行到嘅時候,就會見到一個好靚嘅沙灘,呢個就係浪茄灣啦!

L.A Photography(@loklokangel)分享的貼文 張貼

浪茄嘅沙好幼,而且沙灘上面冇咩垃圾,係香港少有嘅沙灘啊!

Photographer(@allenpan02)分享的貼文 張貼

浪茄亦都係漁農自然護理署其中一個指定露營地點,不過露營設施只有一個旱廁,要自備食水,鍾意體驗人在野嘅朋友就啱晒啦!

FerGuS?FunG♐️(@fergus_fung)分享的貼文 張貼

夜晚仲可以睇到全天幕嘅星星,唔少龍友仲會喺度影星軌,情侶可以浪漫睇星星~

⚾️Ratoろ?(@ratooooasis)分享的貼文 張貼

就算唔嚟露營,夏天都可以去玩吓水。

HMWPhoto from HMW

大家一定要愛惜呢個沙灘,來呢度玩記住要帶走自己嘅垃圾,咁樣先可以保持呢度嘅水清沙幼。

(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mailholiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編~謝謝~)

*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel