download HolidaySmart 假期日常 app
藍白樓梯打卡一流!假日好去處元朗公園百鳥塔~塔頂仲可以欣賞到開揚元朗景色!

藍白樓梯打卡一流!假日好去處元朗公園百鳥塔~塔頂仲可以欣賞到開揚元朗景色!

香港好去處 美食推介
By Grace on 31 Mar 2017

香港人多地少,個個星期六日都唔知道可以去咩地方玩。所以,小編又有好介紹!去元朗公園百鳥塔啦!

@ricky_tt 分享的貼文 張貼

元朗公園百鳥塔既底層係一個開放式鳥舍,即係一個大門長開既大雀籠。入面就好似叢林咁,種植咗好多品種既樹木、灌木同盆栽植物,令雀仔可以有置身大自然既感覺。

Subyub Lee 李拾壹(@subyub)分享的貼文 張貼

不過百鳥塔既亮點應該係塔內既藍白樓梯,打卡真係一流啊嘿嘿~

Cathine OY Chan(@cathineoychan)分享的貼文 張貼

? 香 C H I U ?(@summer.chius)分享的貼文 張貼

天然採光+完美構圖=冇得輸!基本上咩角度影都靚~不過都提一提大家,係樓梯影相唔好太興奮,好危險㗎!

trouble_(@yungyi2)分享的貼文 張貼

LeungPoChu (Crystal) L.P.C.(@pochuleung)分享的貼文 張貼

影夠相之後,大家可以上塔頂。風景超級開揚,可以欣賞到整個元朗既景色,好似屏山、廈村、十八鄉同天水圍等等。

不過呢…元朗公園以前係亂葬崗,所以傳聞既百鳥塔設計,其實有鎮鬼既作用…

誠子 Timmy NG(@shing_shing1105)分享的貼文 張貼

小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mailholiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編~謝謝~)

*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel