download HolidaySmart 假期日常 app
蛋控出來啦!日本留心蒲公英蛋包飯~老牌名店必食蛋包飯~

蛋控出來啦!日本留心蒲公英蛋包飯~老牌名店必食蛋包飯~

日本旅遊
By vivian on 03 Apr 2017

日本整蛋咁出色,點可以唔食日本蛋包飯呢?今日,小編介紹泰明軒蒲公英蛋包飯比大家~泰明軒喺一間傳統老牌名店,到宜家已經擁有84年嘅歷史了,喺東京最具代表性的西餐廳之一,招牌菜就喺蒲公英蛋包飯,去日本玩嘅朋友記住去試試呀!

Stone Shih (@abaishih) 分享的帖子 ·

放喺飯上的蛋包切一刀自動打開,蛋超流心入口軟滑,配合香濃炒飯,真喺人間極品呀!

Angel Hsu (@angelhsu917) 分享的帖子 ·

鮮嫩嘅黃金蛋皮,配上番茄汁,睇到賣相已經忍唔住想食啦~

#泰明軒 #たいめいけん #オムライス #タンポポ #日本美食

?ᴺᴬᴺᴬ (@nanako_kiki) 分享的帖子 ·

因為喺幾十年招牌老店,就算唔係繁忙時間都會出現人龍~入面有兩層樓,一樓係比較輕鬆嘅食堂,二樓就喺正式嘅西餐廳。

蛋包飯排隊名店 #泰明軒

로이 (@getbackers13) 分享的帖子 ·

半熟式嘅蒲公英蛋包饭再淋上鮮味嘅番茄醬,食入口滿滿都喺幸福感!

#肥人s逼入東京 排左一個鐘既蛋同飯

What's the point of growing up (@mymouthcannotexpressmybrain) 分享的帖子 ·

蒲公英蛋包飯,好夢幻嘅蛋包飯~飯仲有新鮮嘅牛肉添噶~切開後裏面係軟嫩的歐姆蛋~

蛋包內部啲流心程度,切一刀蛋包即自動向兩邊流出,充滿視覺享受!

地址:東京都中央区日本橋1-12-10(東京地鐵日本橋站C2出口轉左步行1分鐘,到第一個路口就見到)
電話:03-3271-2465
開放時間:1/F [星期一至六]11:00~21:00
[星期日及假期]11:00~20:30
2/F [星期一至六]11:00~15:00 17:00~21:00

(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)
*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel