download HolidaySmart 假期日常 app
原來佢地出道咁耐?韓國香港台灣三大長壽組合~伴我成長永不解散的組合!

原來佢地出道咁耐?韓國香港台灣三大長壽組合~伴我成長永不解散的組合!

美食推介
By vivian on 22 May 2017

最紅三大「長壽」組合~~曾經年代歌曲嘅代表性組合!!你地仲記唔記得佢地啊~~

Twins兩個年輕偶像不知不覺已經出道16年啦!聽住Twins歌曲長大既你地係咪都覺得自己老左呢?組合真係唔係一條容易行既路,可以一直生存既組合都唔多, 今日小編為大家盤點三大長壽組合,相信大家都好熟悉架啦!就係香港既Twins,台灣既S.H.E,同埋韓國既神話組合~

一.Twins(出道16年)
Twins係2000年簽約英皇娛樂有限公司,并起2001年5月18日正式出道,已經出道左16年啦!當初係因為《下一站天后》紅遍中港台。

Twins雖然唱功唔算突出,但係好多首歌都深入民心,「眼紅紅」,「戀愛大過天」「飲歌」「亂世佳人」......真係數都數唔曬!

Twins 16年當中經歷過低谷,都有傳過解散,但過左低谷之後,「Twins」依然受到好多人嘅追捧與喜愛,而且仲越來越靚女,風雨過後依然屹立不倒,呢對少女係有佢地既魅力!

二.SHE(出道將近16年)
講起台灣組合,大家一定會霖到SHE,原來佢地出道都將近16年啦!
由任家萱(Selina),田馥甄(Hebe),陳嘉樺(Ella)組成,2001年9月11日發行首張專輯「女生宿舍」正式出道~

A post shared by S.H E (@shefbfansclub) on

SHE三個都有唔同既音色同性格,吸引唔同既觀眾群,第二年就拿左「最佳新人獎」啦!

A post shared by S.H E (@shefbfansclub) on

如果有睇佢地既訪談節目,就知道佢地既性格俏皮可愛,有佢地三人起度嘅地方,就會有歡笑!宜家三個人向唔同方向發展,hebe歌唱事業發展得非常好,ella同selina向戲劇主持方面發展,但係三人都不忘合體唱返she既歌!

A post shared by S.H E (@shefbfansclub) on

三.「神話」組合(20年)

「神話」(신화/Shinhwa)係隸屬於神話公司嘅韓國男子唱跳組合,由隊長Eric(文晸赫)、李玟雨、金烔完、申彗星、JunJin(朴忠栽)、Andy(李先鎬)組成,1998年3月24日,通過參加KMTV Show Music Bank正式出道,5月9日發行第一張韓語專輯《終結者(해결사)》,同年,獲得Mnet年度最佳新秀男子團體獎!

作為韓國眾多偶像男團之中,神話組合係具有代表性嘅一個,就好似佢地個名咁如神話一樣,已經出道20年,可以盡量保持全體成員一齊出席活動真係好難做到~

大家都知道韓國組合超級多,長江後浪推前浪,但神話都可以屹立不倒,今年發行第十三張專輯啦~!

(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic. com,直接將資料傳比小編)
*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel