download HolidaySmart 假期日常 app
全日本最恐怖鬼屋再升級!「絶凶・戦慄迷宮」嚇到你喊!背後仲有一段鬼故事…

全日本最恐怖鬼屋再升級!「絶凶・戦慄迷宮」嚇到你喊!背後仲有一段鬼故事…

日本旅遊
By Grace on 10 Jul 2017

如果你自認超大膽、天不怕地不怕,咁小編覺得你要去一去日本富士急高原樂園嘅鬼屋先再講~因為個鬼屋真係怖到不得了…

號稱全日本最恐怖嘅鬼屋「絶凶・戦慄迷宮」係7月15日竟然再升級成為「絶凶・戦慄迷宮~血塗られた人骨病棟~」,而內容嘅恐怖程度當然會提升好多好多倍!

マイナビニュースPhoto from マイナビニュース

普通嘅鬼屋都唔算最驚,依一個鬼屋最恐怖之處係將鬼屋同迷宮結合。就算你可以係迷宮入面順利逃出,都需要花上至少60分鐘!

Photo from 日本富士急高原樂園

鬼屋嘅設計就更加令人覺得心寒,因為佢係設定為一間破舊廢棄醫院!堆滿人骨嘅地下通道、處理病人屍體嘅房間等等等等,真係聽到都驚!

Photo from 日本富士急高原樂園

如果你有興趣去挑戰的話,可以聽埋醫院背後嘅鬼故同睇下官網簡介先去~如果唔係小編驚你會嚇到喊~

「位於富士山腳下嘅慈急總合病院本來係一間好大、質素好嘅醫院,但係後來院長同醫生隨便開藥比病人,甚至係開刀嘅時候攞走患者嘅器官去賣,並將犧牲嘅死者裝係大木桶入面…聽講夜晚依班枉死嘅孤魂會搵醫生索命…醫院最終被迫廢棄…」

好驚啊媽啊!!小編睇完都已經唔夠膽去,你哋呢?

PR TimesPhoto from PR Times

小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mailholiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編~謝謝~)

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel