download HolidaySmart 假期日常 app
去日本一定要瘋狂買!3款大阪車站/大阪機場必買手信~收到嘅人肯定好鍾意!

去日本一定要瘋狂買!3款大阪車站/大阪機場必買手信~收到嘅人肯定好鍾意!

日本旅遊
By Grace on 23 Jul 2017

去日本唔shopping真心對唔住自己!除咗衫褲鞋襪之外,買一堆手信返屋企食或者派比人都好重要!今次我哋就睇下大阪車站同機場有咩必買手信啦!

PABLO 黄金ブリュレチーズプリン

PABLO依個品牌相信大家都非常熟悉,不過今次要試嘅唔係佢哋嘅蛋糕,而係布丁!依一款黃金布蕾芝士布丁係當地非常有人氣,甜品控必買~食起嚟口感綿密,有芝士香同焦糖香,甜而不膩超好食!

by-s.mePhoto from by-s.me

PABLOPhoto from PABLO

販售車站:新大阪駅 PABLO新大阪店
價錢:2057円/6入

うまい棒の

戀人系列應該大家都會食過,種美味真係每一次食都會覺得好感動啊~而依款手信就係將正方型嘅餅變做棒狀,而且每一包都印咗唔同地方嘅地名~包裝真係好可愛~

すなおなこころPhoto from すなおなこころ

YouTubePhoto from YouTube

販售車站:伊丹空港 北ターミナル2F、伊丹空港 南ターミナル2F
價錢:756円/ 18入

Jagabee たこ焼き味

又一個廣為人知嘅零食名~係大阪就當然要買同大阪有關係嘅口味啦!今次將章魚燒風味融入薯條,一定好好食!

OMIYA!Photo from OMIYA!

amebloPhoto from ameblo

販售車站:新大阪駅 アントレマルシェ エキマルシェ新大阪店
價錢:378円/5袋入

小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mailholiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編~謝謝~)

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel