download HolidaySmart 假期日常 app
少女時代出道十年!少時升le著Gucci訂製服登《W Korea》封面~~顯成熟性感風粉絲們驚呼少時長大了!

少女時代出道十年!少時升le著Gucci訂製服登《W Korea》封面~~顯成熟性感風粉絲們驚呼少時長大了!

美食推介
By vivian on 30 Jul 2017

不知不覺少女時代已經出道10年啦,有睇少時既朋友仔唔認老都唔得啦~!慶祝出道十周年,少時最近發佈左新專輯,仲為時尚雜誌《W Korea》拍攝十周年紀念海報,著上Gucci訂製服,感覺更加高貴華麗,fans都話少時長大了!

呢次既拍攝登上左時尚雜誌《W Korea》8月號封面,少女時代既地位真係不可動搖!

服裝風格偏向成熟女人風,用多種獨特既花紋拼湊出尊貴時尚既感覺~

允兒既眼神真係好迷人呀,唔怪之得曾經被評爲亞洲最美女星~!

少女時代係韓國SM娛樂於2007年推出既女子組合,2007年8月5日以〈Into The New World〉一曲正式出道,今年8月真係剛剛好十個年啦!


今次既拍攝少時展現出成熟女人味道,韓國一年推出數十個女團,少時都可以屹立不倒,除左公司栽培之外,自身都付出左好多努力,先可以生存十年之久~!希望少時可以保持初出道既熱誠,令粉絲們繼續驚喜啦!

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel