download HolidaySmart 假期日常 app
由TVB配角變內地男主角!12個鐘等於無綫兩個月人工!

由TVB配角變內地男主角!12個鐘等於無綫兩個月人工!

時事熱話 生活熱話
By 123testing on 25 Aug 2017

戴耀明係TVB一直做開綠葉王,而家大變身,返內地做男一,終於挨到出頭天!

TVB其實人材輩出,但無綫只係力捧「親生仔女」,唔少人材都欠缺一個機會同運氣。而戴耀明就係一個人版,入行25年,由亞視到無線,一直都係做三、四線演員,戲份唔多。
螢幕快照 2017-08-25 上午11.14.16

但佢仍然好努力做好每一個角色,好似為人熟悉劇集《鐵馬尋橋》入面富有正義感嘅「排長」,仲有係《巾幗梟雄之義海豪情》飾演奸狡角色都獲得正評嘅「向山達也」,兩角均深入民心。然而一時彈起並冇改寫戴耀明係無綫嘅地位,仍然只飾演一D戲份唔多嘅配角。
TVBPhoto from TVB
TVBPhoto from TVB

好多人都知無綫藝員人工偏低,綠葉演員更加唔洗講,隨時得幾千蚊一個月。戴耀明雖然穩守配角位,但係無綫根本冇機會上位。
TVBPhoto from TVB

不過機會黎啦,等左咁多年,戴耀明早前係國內,接拍左一套愛奇藝網絡電影《爆裂老婆三歲夫》,飾演男主角,他接受其他傳媒訪問時都話,真係估唔到可以做男主角,自己知自己事,喺無綫多數做配角,可能有時得幾場戲,但明白喺無綫未必揾到飽飯食,就要出去諗下計,一直留係無綫都冇人識佢叫戴耀明。
螢幕快照 2017-08-25 上午11.09.49

而且佢仲話國內資金多,亦好鍚啲演員,除左有保姆車接送,仲提供私人助手,拍一組12個鐘就有3至4萬人仔,有時拍幾個鐘都照收,等於無綫兩個月嘅人工。
螢幕快照 2017-08-25 下午12.09.34

不過佢仍然好多謝TVB,因為TVB先令大內地嘅演員、劇組認識佢,仲個個都叫佢戴老師!
螢幕快照 2017-08-25 上午11.20.15

(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)

*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel