download HolidaySmart 假期日常 app
惠英紅告別動作片之作《Mrs.K》剛柔並重嘅「真.女英雄- 惠英紅」!

惠英紅告別動作片之作《Mrs.K》剛柔並重嘅「真.女英雄- 惠英紅」!

時事熱話 香港展覽 電視電影
By Charlotte on 13 Sep 2017
Editor

9月21日上映嘅電影嘅《Mrs.K》,將會係惠英紅告別動作片之作。入行差不多40年,經歷過人生高低。由主角到配角、患過抑鬱症、身邊至親突然離世。演繹過 俠女、霸王花女警、滅絕師太、佔有慾極強媽媽、老年癡呆症...等等真正剛柔並重文武雙全,現年57歲嘅惠英紅為左新作練得一身鋼條身形、六舊腹肌,絕對係香港Wonder Woman《真.女英雄- 惠英紅!》


惠英紅1960年出生,14歲已被張徹導演賞識,成為邵氏基本演員。19歲時惠英紅得劉家良師傅提拔,憑住矯健身手演出一系列動作片,剛強嘅打女形象深入民心。22歲時憑武打喜劇片《長輩》奪得首屆香港電影金像獎「最佳女主角」。一直擔任女主角嘅惠英紅,直到40歲開始被派演配角及次要角色。而令佢患上左抑鬱症,絕跡銀幕多年事業逐漸陷入低潮。經過五年嘅時間,45歲嘅惠英紅終于能夠成功地克服心魔喺2005年復出娛樂圈。

電影《長輩》海報Photo from 電影《長輩》

 

2009年惠英紅憑住電影《心魔》中一個佔有慾極強的母親,以49歲之齡第二次奪得香港電影金像獎「最佳女主角」以及第46屆金馬獎「最佳女配角」等等嘅獎勵。雖然紅姐能夠企返起身,但好景不常2012年,同佢感情好好嘅哥哥惠天賜喺北京猝死令紅姐情緒幾陷崩潰。2016年,患多年認知障礙症嘅媽媽逝世,令佢造成沉痛打擊。

電影《心魔》Photo from 電影《心魔》海報

 

2016年電影《幸運是我》中惠英紅飾演一位患上老年癡呆症的母親,56歲嘅紅姐贏得第三座香港電影金像獎「最佳女主角」獎,緊次於張曼玉取得最多金像獎「最佳女主角」獎嘅女演員。

電影《幸運是我》Photo from 電影《幸運是我》官網

 

2017年,現年57歲嘅惠英紅宣佈9月21日上畫嘅電影《Mrs.K》會係佢告別動作片之作。紅姐繼電影「心魔」之後再一次同何宇恆導演合作,對於拍動作片佢一直都會選擇親身上陣,為左能演出《Mrs.K》 拍攝前操練左3個月,練返一身鋼條身形、六舊腹肌!拍攝期間紅姐左腳韌帶和肌肉撕裂,決定《Mrs.K》會係佢告別動作片之作。

電影《Mrs.K》官網Photo from 電影《Mrs.K》官網

 

電影《Mrs.K》官網Photo from 電影《Mrs.K》官網

 

本地著名藝術家又一山人就想藉著今次機會,用鏡頭記錄低與惠英紅呢一瞬間 ,「一些你現在不留住,就不會再看到的畫面」,為惠英紅拍攝相集,紅姐與又一山人造訪了西環、中上環、裕民坊和石硤尾邨拍攝,紅姐一次又一次大汗淋漓地做出高難度動作,燕子踢、側手翻等都能駕馭自如,很難想像到紅姐已經57歲。惠英紅告別武打電影,香港再沒有女演員能成為後起之秀接班嘞~

Mrs K 惠英紅 facebookPhoto from Mrs K 惠英紅 facebook

 

Mrs K 惠英紅 facebookPhoto from Mrs K 惠英紅 facebook

【惠英紅 Moving On 57 x 57】 展覽期
日期:9月5日 至 9月 16日
地點:D2 place TWO lobby
日期:9月18日 至 10月 2日
地點:UA iSquare

小編希望喺未來日子可以繼續睇到更多紅姐嘅作品,香港電影不能少了這一位剛柔並重嘅神級演員-惠英紅!

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編~謝謝~)
*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel