download HolidaySmart 假期日常 app
王浩信深情演出!上年《EU超時任務》失獎~今年《踩過界》再被力棒!

王浩信深情演出!上年《EU超時任務》失獎~今年《踩過界》再被力棒!

生活熱話
By 123testing on 18 Sep 2017

上一年《EU超時任務》,王浩信飾演嘅渠頭已經深得網民喜愛,可惜運氣唔夠,未能獲得視帝,不過今年《踩過界》再下一城,憑住盲俠一角,再次被網民力棒!

王浩信係劇集《踩過界》中,基本上由頭到尾都係盲,佢要由一個眼部健全嘅王浩信變成失明嘅盲俠一整劇,其實真係好難,對眼唔可以正視,但又要做到感情,小編作為觀眾,睇到王浩信咁神級嘅演技都為之一讚!
TVBPhoto from TVB

TVBPhoto from TVB
相信唔少觀眾睇到第24集Yanice死,而盲俠果段內心戲之後,同盲俠一樣都有幾咁sad,小編都完全被王浩信嘅演技搞到想喊埋一份。加上上年係《EU超時任務》渠頭對住糞箕笠嘅深情對白,再一次係《踩過界》出現,不過今次身份唔同,係由Yanice對住盲俠講,令觀眾再一次感動。
TVBPhoto from TVBTVBPhoto from TVB

雖然《踩過界》係國內已經播放完晒,但都有好多粉絲依然係討論區開post,話要推到王浩信攞視帝,甚至覺得佢已經超越《同盟》嘅陳展鵬。不過《使徒行者2》即將首播,加上台慶劇《溏心風暴3》上映,多套劇集嘅男主角都係非常好戲之人,例如三哥、陳豪、夏雨等等,大家都好擔心王浩信最終命運會唔會同上年《EU超時任務》一樣,只係贏得《最受歡迎劇集搭檔》獎,但失去視帝寶座。
TVBPhoto from TVB
TVBPhoto from TVB
TVBPhoto from TVB

究竟王浩信今年可唔可以穩奪視帝就真係未知啦,不過佢嘅最佳搭檔朱千雪就力撐,佢仲話:「佢喺我心目中已經係視帝,佢今次飾演一個盲人,其實一啲都唔易㗎,因為觀眾一睇就知你演得似唔似,我知佢落咗好多心機,呢啲我相信大家都係睇到,我喺bigbigchannel直播都有講,我同網民一樣,都想推到佢攞視帝,第一步就希望喺海外攞咗先啦,之後返嚟公司台慶啦,拍《EU超時任務》嗰陣我已經覺得佢好好,佢係視帝嘅材料,幾時都好啦,佢係一定會攞到,無論係今年定下年,佢努力一定有回報,我都希望觀眾都會投佢一票。」小編同好多觀眾一樣,希望佢今年有好成績啦!
TVBPhoto from TVB

Text:Holiday Editorial

Photo Sources:TVB

(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)

*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel