download HolidaySmart 假期日常 app
愛妻號吳尊!絕對係男神中的男神~愛女愛子更愛妻~

愛妻號吳尊!絕對係男神中的男神~愛女愛子更愛妻~

時事熱話 生活熱話
By 123testing on 04 Oct 2017

講到男神同不老的傳說,好多人第一個一定會諗到吳尊!由客串《惡作劇之吻》,到2017年再次帶一對仔女參加湖南衛視綜藝節目《爸爸去哪兒第五季》,吳尊嘅表現,一直都係好多人心中嘅好男人!



吳尊係汶萊出生,台灣男藝人,曾經係男子偶像團體飛輪海成員之一。祖父吳福係金門縣人,因躲避戰亂移到汶萊,後從事五金生意。而父親係商人吳景添,從事地產生意。吳尊係屋企排行最小,屋企入面有一兄一姊。

吳尊今年再次參加中國親子節目《爸爸去哪兒5》,一開播,就引起好多人嘅關注!!!呢個節目唔止得一班小明星好受歡迎,驚鴻一瞥嘅另一半亦都成為好多人嘅焦點~

吳尊老婆林麗瑩,一時成為話題人物!佢同吳尊一樣,都係汶萊華僑,係吳尊嘅初戀女友,亦係中學同學。好多人都知,佢地2個交往近18年,而且係2009年結婚,翌年10月,妻子係汶萊產下一女,就係大家節熟悉嘅吳欣怡(乳名:NeiNei)!

而2013年10月,吳尊妻子更加產下第二胎兒子(Max)。

吳尊娶回初戀女友嘅故事再度廣為流傳,大陸好多網友都羨慕咁話「以前我只嫉妒昆凌(周杰倫妻子),現在是吳尊老婆」。睇嚟吳尊呢個好男人嘅形象,已經深入民心!

吳尊係過去受訪時曾經提過,林麗瑩同自己同年,16歲時因為姐夫牽線,而認識進而交往。係佢地係埋一齊2個月之後,佢就要到澳洲留學,當時因為太掛住情人同屋企人,待唔到3個禮拜就番到汶萊,佢話個時係佢人生中喊得最多嘅時期。一直等到老婆陪同,先飛番澳洲完成學業。
Pinterest Photo from Pinterest

《爸爸去哪兒第五季》係播出嘅節目中,吳尊當日準備帶住一對仔女出發到機場,而Neinei同Max都係出發前跑去同媽媽道別。林麗瑩先抱起Neinei,再抱起Max行到門口,最後仲同佢錫咗一下。一家四口嘅畫面~真係好甜蜜溫馨~不過太太就得個背影,但對好多fans嚟講~呢個係女方首次現身節目!

老婆林麗瑩一隻手抱兒子、一隻手抱女兒,仲同吳尊kiss goodbye。雖然呢次老婆得以背影入鏡,但係卻登上微博熱搜榜冠軍。

而且節目好多時,好多嘉賓都會係夜晚同屋企人FaceTime,其他組嘅來賓都開咗視訊,唯獨吳尊無!保護愛妻之情表露無遺。大家睇完係唔係都好想成為吳尊太太呢?

有無人同小編一樣,一直好默默地支持吳尊呢?

Text: Holiday editorial

(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編~謝謝~)

*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel