download HolidaySmart 假期日常 app
90後樂迷:今個十二月很忙吧~ 六個不能錯過嘅演唱會買咗飛未?

90後樂迷:今個十二月很忙吧~ 六個不能錯過嘅演唱會買咗飛未?

香港好去處 時事熱話 生活熱話 美食推介
By 123testing on 24 Oct 2017

招集所有本地歌樂迷!唔知大家個銀包乾塘未呢?因為嚟緊12月好多本地薑歌手都開show啦~仲要全部都係8、90後嘅偶像,一聽佢哋嘅歌,所有集體回憶返晒嚟!即刻同大家睇下有邊幾個歌手先!

陳柏宇 "Speechless" 演唱會
12月2日-3日 // 紅磡香港體育館

A post shared by JasonChan (@ckw720) on


新婚嘅陳柏宇婚後更加積極投入工作,被網民稱為「樂壇隱世歌手」嘅佢,連續兩年分別在麥花臣同九展開個唱,嚟緊終於開佢第一次嘅紅館演唱會!

開始her啦。

A post shared by JasonChan (@ckw720) on

演唱會以「Speechless」為主題,意思係Jason對出道12年嚟嘅歌迷、音樂事業上幫助過佢嘅人,送上一份「無言感激」。歌迷們記得到時入場都要大聲唱:「無言的親!親!親!侵襲我心~」嚟答謝返Jason嘅心意!

 

側田 "Chapter Free" 演唱會香港站
12月8日-9日 // 紅磡香港體育館

「二百年後~再一起!」唔駛等多二百年啦,因為側田今年要回歸香港紅館!香港站演唱會反應熱烈,門票優先訂購,未夠一日已經賣晒!側田收到呢個消息興奮到喺屋企跳舞添!


入行同樣係12年嘅側田,佢嘅歌都陪住唔少90後樂迷成長。曾四次踏足紅館嘅側田,對上一次喺呢個大舞台開個唱已經5年前嘅事,相信樂迷們都好期待!大家又想佢會唱邊幾首經典作品呢?

 

吳浩康 "LISTEN TO DEEP" 演唱會
12月9日-10日 // 九龍灣國際展貿中心匯星 Star Hall

A post shared by DeepNg吳浩康 (@ngdeep) on


「是我做錯是我做錯是我做錯...... 」冇買阿Deep吳浩康演唱會嘅,就真係錯在走寶啦!近排轉戰網絡嘅Deep密密開Live、busking自彈自唱,靠自己努力成功搞起《Deep Nite Show》,再次受到樂迷關注。

一直都公認係唱得之人嘅吳浩康,今年終於喺Star Hall舉行首個個人演唱會,反應非常熱烈!希望阿Deep當晚會表演晒大家唱K必點嘅歌啦!

 

周國賢 "GALACTICA銀河鉄道之夜" 演唱會
12月12-14日 // 旺角麥花臣場館


差唔多一年無開show嘅周國賢,今年會喺麥花臣開三場!雖然今次都仲未唱到紅館(小編私心地好想佢喺紅館開T^T),但麥花臣場館細細,勝在同樂迷夠close、夠晒互動!相信去過大學Sing Con嘅人都一定有見識過周爸爸嘅Live,氣氛真係high到爆!


「榮耀也好,頹敗也好,前路要一一親身去征討!」今次演唱會周國賢希望用一架列車去代表人生,或者比喻佢喺音樂事業嘅旅程:「2003年起坐呢班『列車』,中間有其他乘客上車一齊玩過一段時間,然後唔止佢哋落車,連自己都落埋車,近年又再上車繼續旅程。」相信演唱會可以重溫唔少周國賢喺「音樂列車」嘅不少回憶!

 

At17 "Girls Girls Girls" 演唱會
12月22日-24日 // 伊利沙伯體育館

A post shared by at17 (@at17at17at17) on


「誰是你~愛戀的場地~買不到戲飛!」就算買唔到戲飛,都唔可以買唔到At17重組後嘅演唱會飛!2002年出道嘅At17主打青春校園風嘅清新作品,當年深得唔少8、90後學生們嘅歡迎。

Ellen、二汶喺完成2010音樂會後宣布單飛活動,雖然二人有為出道10週年而合體舉辦過演唱會,但之後仍然專注個人發展。好彩今年6月Ellen個唱期間二汶驚喜出現,宣布二人正式重組!今次at17重組開show適逢入行17周年,新歌《Girls Girls Girls》內容同MV都加入咗好多舊作元素,好想快啲入場睇佢哋唱Live!

 

楊千嬅 三二一GO! 演唱會
12月23-26日,12月29 - 1月1日 // 紅磡香港體育館

A post shared by 楊千嬅 (@yeungchinwah) on


年尾紅館重頭戲,一定係楊千嬅嘅聖誕加跨年演唱會!千嬅今次共開8場,打破咗自己嘅個人紀錄,第7次喺紅館開個唱,千嬅講笑咁話,由少女唱到中女再唱到成熟,但自己仍然「食得住」,希望有能力繼續唱,將歌曲承傳下去!


講到演唱會主題「倒數」,千嬅坦言雖然聽起嚟好悲哀,但覺得人生竟然喺度倒數,更加要珍惜每一次開演唱會嘅機會。相信好多千嬅嘅樂迷,何嘗唔係聽千嬅嘅歌,由少女聽到中女再聽到變熟女... 但只要千嬅仲唱落去,我哋都會聽落去!

Text: Holiday editorial

Photo Source:Instagram

(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編~謝謝~)

*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel