download HolidaySmart 假期日常 app
【專欄分享:厘米小姐】台北呃Like手沖飲品店 凡爾賽玫瑰牛奶 超靚啊!

【專欄分享:厘米小姐】台北呃Like手沖飲品店 凡爾賽玫瑰牛奶 超靚啊!

台灣旅遊
By 厘米小姐 on 31 Oct 2017

今次旅行淨係準備左幾個有特色嘅咖啡店去潮下聖。講到台北呢排最多人呃like 嘅小店,我諗一定有佢在內啦!

image5
雖然佢店鋪細細,但裝潢設計一啲都唔馬虎。全店裝潢主要以粉色同白色為主,其他嘅擺設就以木系同雲石為主,感覺簡潔時尚!
螢幕快照 2017-10-31 下午6.09.06
呢間店除左靚之外,老闆仲堅持每一杯飲品都要人手沖製。
螢幕快照 2017-10-31 下午6.08.51
店鋪最出名嘅就係凡爾賽玫瑰牛奶3款口味分別是抹茶、芒果同草莓,上面分別放上綠色、黃色同粉紅色的蛋白霜,令成杯飲品睇起來超夢幻呀!
image2
雨田先生手沖飲品吧所有飲品都係手沖,當然凡爾賽玫瑰牛奶都不會例外,凡爾賽玫瑰抹茶牛奶係老闆用茶筅刷出來,牛奶都係手打起泡嫁,十分有誠意!
螢幕快照 2017-10-31 下午6.09.29
最上層嘅蛋白霜是檸檬口味,建議喝完後再吃它。
image4
特別介紹「雨田先生(特調黑咖啡)」,係用左可可豆殼同咖啡豆依比例一起研磨成粉,之後再手沖。一般可可豆殼就跟茶一樣可以沖泡來喝,但老闆覺得有香氣但沒有厚度,於是就將咖啡加入增加厚度。
聞落去有可可嘅香,飲落去又有咖啡嘅濃。真係非常特別!
螢幕快照 2017-10-31 下午6.09.39

《雨田先生手沖飲品吧》
地址:地址:台北市大安區忠孝東路四段223巷69號

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel