download HolidaySmart 假期日常 app
【專欄分享:Mavis】文青必去石硤尾cafe 隱藏屋村裏嘅一個藝術角落 仲唔係去打卡!?

【專欄分享:Mavis】文青必去石硤尾cafe 隱藏屋村裏嘅一個藝術角落 仲唔係去打卡!?

美食推介 新餐廳推薦
By Mavis on 23 Nov 2017

位於舊區石硤尾白田村中間嘅石硤尾賽馬會創意藝術中心,係一眾文青必去朝聖的熱點。今次介紹一下中心入面充滿咖啡藝術嘅精品咖啡店-琉金穗月Cafe Golden。

Cafe位於中心嘅一個寧靜角落,店內裝飾懷舊復古,有種令人想逗留片刻嘅衝動。我去嘅當日就有客人坐係一邊睇書,環境安靜又舒服。
螢幕快照 2017-11-23 下午3.55.38
店內咖啡選用優質埃塞俄比亞拼配咖啡豆,加入60-65度奶泡後,無論係香氣上同味道上都帶住豐富濃厚嘅口感,順滑細緻,仲有女士大愛的拉花圖案呀~

螢幕快照 2017-11-23 下午3.55.52
Cafe Latte $34 意式鮮奶咖啡
(咖啡供應時間至下午六時半)
如對咖啡有興趣,呢度有好多唔同的咖啡,可以問問店內咖啡師,佢地都好樂意介紹同分享呀~

除左精品咖啡出色外,店內仲有意粉,甜品同其他特色飲品。晚市正餐前菜係黑醋parma ham沙律,超好食!
黑醋酸度好開胃,可以中和左parma ham嘅鹹味,好想叫refill(掩眼)!
螢幕快照 2017-11-23 下午3.57.16

*雜菌配黑松露忌廉汁意粉 $88
忌廉同黑松露好夾,奶香十足,意粉硬度又岩岩好!必食呀??
螢幕快照 2017-11-23 下午3.57.52

*龍蝦汁帶子蟹肉意粉 $108
帶子先煎出香味,加上好香濃嘅龍蝦汁,配埋蟹肉真係好好味!又係必食!問過店員,原來呢兩個意粉都係最多人叫,我果然好有眼光!
螢幕快照 2017-11-23 下午3.58.03

*富士山 $44
超可愛嘅外表!原來係熱豆乳加碟豆花,呢隻babyblue真係好靚(心心眼),selfie必叫! 天氣轉涼飲落去真係好舒服~ 另加糖水等客人自己可以調節甜度, 好貼心!
螢幕快照 2017-11-23 下午3.58.15

*Starry Night $44
又係另一個碟豆花飲品,其實係蜜糖檸檬honey lemonade,紫色同黃色不嬲係Perfect match, 加上杯蜜糖檸檬好滋潤,又係必點呀!
螢幕快照 2017-11-23 下午3.58.26

食完正餐梗係要食下甜品啦!

*招牌雞蛋仔甜品 $68
我揀咗抹茶味雞蛋仔配紅豆再配豆腐雪糕,雞蛋仔比我想像中做得脆喎!呢款抹茶味雞蛋仔個種抹茶香氣同回甘真係唔錯,值得一試!加上配襯又大粒又甜嘅紅豆,完全滿足到我呀,豆腐雪糕又好驚喜, 呃like必食呀!
螢幕快照 2017-11-23 下午4.00.01

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel