download HolidaySmart 假期日常 app
Amazon辦公大樓新開幕 溫室花園設計 好似去咗郊外一樣!!

Amazon辦公大樓新開幕 溫室花園設計 好似去咗郊外一樣!!

玩樂體驗
By 123testing on 31 Jan 2018

辦公室係各位打工仔成日對住的環境,如果前後左右得四面白牆,設計又了無生氣嘅話,都會影響心情同工作效率。科技界講求創新意念,作為其中一家科技巨頭,Amazon最近為員工帶來最新的辦公大樓,好似走入咗熱帶森林一樣!

PinterestPhoto from Pinterest

呢座新辦公大樓位於美國西雅圖的Amazon總部,名為The Spheres,由三個圓球型的玻璃屋相連而成,改建自停車場同倉庫,當地員工已經可以使用。設計真係好前衛好靚!!


另外公眾都可以預約參觀,入面收集咗400幾種來自世界各地的植物物種,數量達4萬棵,可以話真係一個植物溫室,而且有好大片綠化植物牆。工作到攰望下植物會好舒服~

AmazonPhoto from Amazon

Amazon希望Spheres的設計可以提供一個輕鬆的環境比員工,等員工可以休息同諗出更創新的意念,創作新產品或者計劃。所以,唔會有傳統式嘅封閉會議室或者書枱,但會有走廊同非傳統的會議空間同椅子。

小編真係好羨慕呀!!好想日日都可以親親大自然......

The Spheres
地址:20 Lenora St, Seattle, WA 98121 美國
網址:https://www.seattlespheres.com/

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)
*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

 

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel