download HolidaySmart 假期日常 app
嫌自己個鼻特別大?研究指同近距離自拍有關!

嫌自己個鼻特別大?研究指同近距離自拍有關!

美食推介
By 123testing on 06 Mar 2018

大鼻一般都唔係大眾追永嘅審美觀,但偏偏大家有冇試過自拍嗰時覺得自己個鼻有啲大呢?給果有都唔洗咁擔心喇,有研究指係因為同自拍有關!

研究的其中一位作者Boris Paskhover,來自羅格斯大學新澤西醫學院,係一個面部整形外科醫生。佢話如果突出的部份愈接近相機的位置,例如鼻子,咁鼻子就會比起其它部份睇上去都更加大。研究人員話自拍愛好者應該會意識到,當愈靠近鏡頭影相,鏡頭會扭曲面部特徵的比例。情況就好似想細臉的人就唔好揸機,前面揸機嗰個塊面會影到特別大!

PinterestPhoto from Pinterest

研究背後仲有可靠嘅數據支持㗎!Paskhover及同事將大量美國男性同女性的幾項面部測量結果平均值收集起來,結果發現,由12英寸的距離拍攝的正面相,相較於臉部的闊度,個鼻的闊度會大咗約30%。另外同鼻子的其餘部分相比,鼻尖都會比現實中大7%。相比之下,喺五英尺(約1.5米)之外影嘅相片樣子就會同真實嘅樣一樣。

American-Medical-AssociationPhoto from American-Medical-Association

Paskhover又話多年來按觸病人、屋企人同身邊的人,話自己個鼻睇起嚟好大嗰時,拎出嚟睇的往往都係手機自拍照。

陶傑-Channel-FacebookPhoto from 陶傑-Channel-Facebook

PinterestPhoto from Pinterest

佢又指,其實五英尺實際上先係一個標準的攝影距離,好似攝影師會在五英尺外影人像一樣,而佢幫病人影相時都會在五英尺的高度距離影。

PinterestPhoto from Pinterest

PinterestPhoto from Pinterest

所以大家以後近距離自拍嗰時覺得自己個鼻好大都唔洗擔心喇,試下用放遠距離或者用自拍棍影,可能效果會好好多!

 

Text: Holiday Editorial

(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)

*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel