繼鹹蛋魚皮 新加坡白咖啡熱潮登港

繼鹹蛋魚皮 新加坡白咖啡熱潮登港

美食推介
By Charlotte on 19 Apr 2018
Editor

又出現搶購潮喇! | 2款口味:原味(少甜),榛子口味 | 零售點:各大藥房,指定百佳,惠康,AEON及UNY等超級市場

各位為食嘅朋友仔,相信大家都知道早排新加坡熱潮有幾hit,又鹹蛋魚皮乜乜乜,又鹹蛋薯片乜乜乜咁,不過~如果你仲一味追緊新加坡鹹蛋魚皮,咁你就out喇!今期至hit有...識追一定係追新加坡白咖啡!
New_WhatsApp Image 2018-04-12 at 2.32.47 PM
話說小編上年去新加坡旅行,當然就係周圍食食食喇!小編比較鍾意去周圍茶記覓食,尤其係早餐時段,因為感覺比較地道。當然要食新加坡嘅國民小食 - 咖央多士喇!所以每朝,係每朝!小編都一定會食咖央多士配咖啡。平時飲開latte,但係發現原來新加坡人都鍾意朝早一份咖央多士配一杯白咖啡。

為咗感受當地文化,小編就嗌黎試試!結果,超!正!啊!勁滑身,然後又無咗平時啲咖啡嗰種酸味。喺新加坡嗰幾日,每朝都會飲杯白咖啡。如果你話鹹蛋魚皮係新加坡必試食品第一位,咁新加坡白咖啡相信係緊接住第二喇!

之後返到香港,太掛住嗰隻咖啡味,日想夜想。然後嗰日行街,竟然俾小編我喺某某藥房見到大大隻字寫住「新加坡白咖啡」,仲要放喺最出面,擺明個天都想我買黎試下。

Nescafe_SG White Coffee_B

選擇困難嘅我買曬「少甜」同「榛子」兩隻味試,每包都有成15條咖啡條。

coffee stick

一直都有飲開呢個牌子嘅咖啡,所以都有啲信心,不過話曬都有隻係榛子味,本身以為會好甜,但原來又唔會,而且兩隻味嘅咖啡味仲好香好濃,感覺好rich好creamy。小編真心估唔到即溶咖啡都有呢種質素。

Nescafe_SG White Coffee_A

仲要沖完出黎表面係有層泡,果然好有層次!

最後小建議,小編覺得原味(少甜)的確相對地無咁甜,所以飲開無糖嘅你,可能「少甜」會適合你多啲喇!而如果鍾意榛子嘅你,就一定要試下「榛子味」喇,因為好重榛子香,仲要唔算甜!

快啲去買包黎試試喇!

零售點: 各大藥房, 指定惠康,百佳,AEON*及UNY*超級市場
詳情: https://www.facebook.com/NESCAFEHONGKONG/

建議零售價: $30

*期間限定:
AEON: 九龍灣/大窩口/藍田/黃埔/屯門/荃灣 (4月17至23日); 康山 (4月19至25日)
UNY: 樂富
數量有限, 售完即止

Information from NESCAFE

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel