download HolidaySmart 假期日常 app
台灣IG超火紅打卡聖地 當地人都去!靚相多到包你揀唔到post邊張!

台灣IG超火紅打卡聖地 當地人都去!靚相多到包你揀唔到post邊張!

旅遊攻略
By Charlotte on 27 Apr 2018
Editor

講起台灣,可能第一個浮現喺你腦海嘅會係台北。不過其實台灣其他地區都好值得去探索㗎!就好似台灣中部咁,台中市、彰化、南投等等。無台北咁城市化,比起台北,台中更多嘅可能係一份鄉土氣息。台中,係連台灣人都推薦嘅地方黎㗎!當你想放慢腳步,遠離煩囂,充滿濃厚人情味嘅台中可能係你嘅不二之選。而去旅行影靚相是常識吧?今次等小編介紹幾個去台中地區必去打卡景點喇!btw小編本身都對台中無咩興趣,但睇完呢啲IG相,再加上台中捷運就快有得搭,搞到小編即刻想衝去啊!

仙人掌海! - 農村仙人掌園

乜乜櫻花海~乜乜薰衣草海就見得多,但係仙人掌海又見過未呢?仙人掌成日都被用黎做衫褲鞋襪啊,袋啊嘅pattern,就知佢幾有potential喇哈哈!就咁一棵仙人掌可能唔係好靚,但當密密麻麻唔同高矮大小嘅仙人掌放埋一齊,原來影落都別有一番風味。穿插喺大小不同嘅仙人掌當中影又得~

達拉(@daradaralee)分享的貼文 張貼


喺左右兩旁佈滿仙人掌嘅中間條路仔影又得,得咗!

Joanna Liao(@joanna_0517)分享的貼文 張貼

地址:彰化縣田尾鄉民生路一段347巷17號

兒時的夢幻·旋轉木馬 - 馬興村

@susupang77 分享的貼文 張貼


每次去迪迪尼都好想夜晚喺旋轉木馬外面影張呃like相,嗰啲懶係背光嗰啲呢~不過無位專頁攝影師真係幫唔到手。其實旋轉木馬唔一定要夜晚著曬燈影嘅,彰化呢度就有超級夢幻嘅可愛版旋轉木馬喇!(well呢個木馬唔識轉,可以慢慢影~)必影pose一定係打橫影曬成個場。

圈圈?台中 景點•美食(@chuan_0429)分享的貼文 張貼

馬興藥草植物園區
地址:彰化縣秀水鄉馬興村雅興街118巷41號旁

彩色車胎! - 福寶輪胎公園

林瑋翎(@bring_aling)分享的貼文 張貼


小編覺得遠睇有啲似某某彩色圈圈cereal~可以坐喺堆高嘅車胎上面,置中,影張遠景。

кαι fυ愷芙☀️(@___fu814)分享的貼文 張貼


或者近啲,車胎喺相嘅左邊,拉埋右邊天空嘅景。

煜(@tang_1108)分享的貼文 張貼


又或者喺堆車胎隔離嘅呢一排,有大大個藍天做背景。

?郭碧娟?(@0121_redbeans)分享的貼文 張貼


地址:彰化縣福興鄉新生路52-1號

桃色冒險! - 輝豐園藝 九重葛之家
桃紅色嘅花,翠綠嘅葉,如果配埋藍天白雲,相信畫面顏色一定非常豐富!其實呢度係專賣九重葛盆栽,所以黎呢度都係買花同打卡,無cafe嗰啲。不過留意番,花期係秋天到12月。同埋佢係喺頭先提到嘅仙人掌海附近㗎咋!
呢個角度影真心靚!穿梭喺花海中間~

張書寧(@c.ning_18)分享的貼文 張貼


近影一樣靚!

Peggy(@eyeshsieh)分享的貼文 張貼


花花世界太過美,密得黎又帶點疏嘅盆栽,加埋一束光,靚啊!

小嗨♡⃛?(@hihilittle)分享的貼文 張貼


電話:04-8221177
地址:彰化縣田尾鄉打簾村民族路一段477號

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)
*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel