download HolidaySmart 假期日常 app
《愛回家》Terry 同《大叔的愛》男主角似到十足 真係傻傻分不清!

《愛回家》Terry 同《大叔的愛》男主角似到十足 真係傻傻分不清!

生活熱話
By Ivory on 20 Jul 2018
Digital Editor

自從小編追左大叔的愛之後,就發現飾演春田創一嘅田中圭,呆呆地、蠢蠢地個樣,十足十《愛回家》嘅Terry(真名:李偉健)。

edit by PressLogicPhoto from tvb & Viutv

媽啊!好亂!

最近嗰集「根叔的愛」由Terry做翻春田,唔單止神情、語氣似,連個樣都似到十足十!

my TVPhoto from my TV

咁樣幫KC抹嘴,老婆會唔會嬲㗎?

 

my TVPhoto from my TV

Terry有今日係靠佢自己!

 

mytvPhoto from mytv

根叔同佢太sweet啦~無眼睇!(馬騮掩眼)

 

李偉健捱足9年,近年飾演嘅戇直Terry,角色終於入屋。行出街就算嗌唔出佢真名,都會嗌得出「Terry」。

tvbPhoto from tvb

真係有人嗌得出佢㗎!

 

原來入行前,Terry係畫漫畫出身,佢嘅作品《校園大英雄》曾經係8、90後最鍾意嘅《Coco》連載。

yahoo Photo from yahoo

 

2009年,佢曾經選過港男,落敗之後就加入TVB。出道之後,星途麻麻,成日都做「茄呢啡」。

tvbPhoto from tvb

選港男時已經好大隻!

 

直到2012年,因為做《愛·回家》,飾演刷鞋律師Terry,開始有人認識。

tvbPhoto from tvb

《愛·回家》做刷鞋律師。

 

2016年,李偉健第一次同歐瑞偉齊齊獲提名《萬千星輝頒獎典禮2016》「最受歡迎劇集搭檔」。

李偉健instagramPhoto from 李偉健instagram

張poster佢自己畫咖!

 

依家更喺《愛回家之開心速遞》入面,同舅父歐瑞偉大玩hehe,更有網民話要封佢地為最強CP添。

李偉健InstagramPhoto from 李偉健Instagram

最強CP仲唔係佢地?

 

講個秘密你聽:李偉健有另一個花名,叫「小甜健」,同《大叔的愛》嘅春甜甜不謀而合啊!

#小甜健 #絵本 #手絵 #マンガ

李偉健(@liwaikin9670)分享的貼文 於 張貼

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel