download HolidaySmart 假期日常 app
世界唯一紫色沙灘!如銀河般既美麗沙石:美國加州Pfeiffer Beach~

世界唯一紫色沙灘!如銀河般既美麗沙石:美國加州Pfeiffer Beach~

玩樂體驗
By Grace on 16 Dec 2016

世界上奇觀太多,要全部行一次都唔容易。不過今次介紹既地方,大家一定要去一去,因為全世界得一個地方有!佢就係美國《National Geographic》雜誌都認定既「地球上唯一紫色沙灘」Pfeiffer Beach。

高品質の壁紙Photo from 高品質の壁紙

位於美國加州既Pfeiffer Beach除左係一個好靚既海灘外,佢特別在沙石既顏色竟然係好似銀河咁迷幻既紫色。

Ben Pelta-Heller(@bpeltaheller)張貼的相片 張貼

LauriE(@freed_fallin)張貼的相片 張貼

由於海浪不斷沖刷海岸既紫色礦物質山脈,剝落既紫色岩石再經過長時間沉積,最終就演變成一片美麗既紫色沙灘。

LauriE(@freed_fallin)張貼的相片 張貼

Kevlarsjäl ??(@kevlarsjael)張貼的相片 張貼

但係Pfeiffer Beach既海浪又大又高,潮漲時段仲特別誇張,巨浪會不斷拍打沙灘,所以大家去紫色沙灘既時候要格外小心啊!

@mufasa_s550 張貼的相片 張貼

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel