download HolidaySmart 假期日常 app
成日失眠搞到冇精神?唔洗驚!一招輕鬆K.O.失眠 令你快快入睡~踢走熊貓眼!

成日失眠搞到冇精神?唔洗驚!一招輕鬆K.O.失眠 令你快快入睡~踢走熊貓眼!

生活熱話
By 123testing on 04 Mar 2018

香港人多車多,個個都為左生活忙碌奔波,日日都番工番學好大壓力~所以好多人都有失眠問題,但原來簡單一招就可以快快入眠

日日番工番學明明好努力,但啲野好似做極都做唔完⋯放左工、放左學都要諗住,所以個腦就冇得好好休息,搞到壓力大而失眠。
080416_stress_THUMB_LARGE

美國德克薩斯州嘅貝勒大學就以呢個問題進行左一項研究實驗。佢地嘅團隊邀請左50多個志願者,分成兩組,兩組都以10點半作為作息時間
10-1G010164223J8

一組就咁用腦記住聽日要做嘅工作,而另一組就喺瞓覺前5分鐘,寫一張聽日嘅To Do List (工作清單)~
結果發現,有寫To Do List嘅志願者平均15分鐘就可以入眠;相反,冇寫嘅志願者平均最少要25分鐘先入睡
20160229_LI_失眠_1A_0

有寫To Do List嘅志願者差唔多快一倍時間入睡!研究人員話,咁神奇嘅效果係因為寫To Do List 可以將壓力同憂慮等嘅負擔轉移,令精神放鬆,比較易瞓
16sucai_p20161109134_7cf

不過呢個習慣只要自然樣成就得喇~唔洗晚晚都迫自己做,如果唔係有機會弄巧反拙嫁!
今晚一於試下,一齊瞓番個好覺,唔再做熊貓啦!

Text: Holiday Editorial

(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)

*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel