download HolidaySmart 假期日常 app
總會遇到嘅攞你命同事一覽 茫茫人海中 我又為何偏偏對住你~

總會遇到嘅攞你命同事一覽 茫茫人海中 我又為何偏偏對住你~

美食推介
By Charlotte on 29 Mar 2018
Editor

返工遇著好同事,做嘢夾得黎唔會阻你發達之餘,最重要梗係有共同敵人,日日一齊講是非,敵人一個動作,你哋一個眼神就知道....「睇whatsapp喇~」,有就固然之好喇,咁無又點啊?無都唔係最慘,最斃係有啲攞你命同事,阻頭阻勢啊嘛。朝9晚6,仲對得耐過我阿媽...返工最怕遇到嘅同事有...

shutterstockPhoto from shutterstock

1.豬隊友

pinterestPhoto from pinterest

經佢手嘅嘢一定....gg
做嘢無可避免要同同事part住做,你話佢幫到你分擔下workload就阿彌陀佛姐,幫唔到嘅時候咁點啊?其實唔幫唔緊要㗎,你俾我自己做喇,唔好累人喇好嗎?其實有時明知佢做嘢麻麻地,但係明明有個partner,無理由自己攬曬黎做㗎,好喇,咁俾樣唔洗用腦嘅嘢佢做,都可以做錯。你話死唔死

2.慢過阿閃

pinterestPhoto from pinterest

有時deadline趕到黎,都真係幾chur下㗎。但係你位partner都可以處之泰然,真心佩服。心諗,梗係喇,俾人催嗰個唔係佢,要頂都係你頂,佢驚咩姐?有時真係睇唔過眼,明明3個字可以做完嘅嘢,都可以拖到2個鐘。

3.老奉
大佬,真係叫你聲大佬啊。唔講真係以為你係我老細...成日點人做嘢,唔該都唔講聲,this is an order咁款。心諗,係咪你出糧比我先,留意番啊,大家平起平坐㗎咋。

4.卸膊王

YouTube截圖Photo from YouTube截圖

同佢講親嘢都一定有一大堆藉口,講到自己與世隔絕,所有嘢都唔關自己事咁。「都唔關我事㗎其實,我都唔知邊個follow開,都係阿邊個邊個叫我做㗎咋」

5.管家婆

其實你有你做,我有我做,大家河水不犯井水唔好咩?係都要插把嘴埋黎,係都要人跟你嗰套,最慘係咩啊?飲啖水都要俾你話,「飲太多水好易水腫㗎」......

6.兩頭蛇是非精

pinterestPhoto from pinterest

是非當人情,咪邊個都答到兩嘴囉。係A面前就和應B係衰人,轉個頭就同B講話阿A咩咩咩。

7.老seafood

pinterestPhoto from pinterest

似住自己係老野,就蝦蝦霸霸。好似佢講嘅先係真理咁,又或者淡淡定坐係度,咩都俾曬啲細嘅做。

8.怨天怨地怨空氣

pinterestPhoto from pinterest

一返工見到佢個皺眉愁樣就心煩,開口埋口都係度唉唉唉,連水機無水都唉一餐,心諗無水咪fill囉咩事啊...

9.口水多過咩
無時無刻都要r水吹,明明已經無人應佢,都係要講...靜啲喇好嗎?其實無人想聽你講啊,自己對住幅牆講喇好無?乖~

10.假面具
笑騎騎放毒蛇,表面上好似講到好關心你,為你好,但其實想陰一陰你,重要把聲高八度, 笑到見牙唔見眼,真係聽到我心都寒...

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)
*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel

美食推介