download HolidaySmart 假期日常 app
荷蘭電影節開鑼!五套懸疑、愛情、青春片通通都有~小編一次過為你介紹!

荷蘭電影節開鑼!五套懸疑、愛情、青春片通通都有~小編一次過為你介紹!

美食推介
By sonia man on 03 Apr 2018

第四屆荷蘭電影節將於2018年4月16-22日舉行!
今年有五套風格大不同嘅荷蘭電影~
小編今次就介紹下呢五套電影嘅劇情啦!

《掟那賤人落河》 April 16 (Mon) 8:00pm / April 21 (Sat) 6:10pm

resized_FTDLBATHIAR_Poster

真人真事改編,關於一名年少無知嘅哥哥為咗得到朋輩注目,竟將一段妹妹掟狗落河嘅殘忍影片放上網!
影片旋即被瘋狂轉發,全城誓要公審呢對兄妹,還小狗一個公道!
對妹妹,甚至整個家庭都帶來不堪設想嘅後果~

《再見又是夫妻》April 17 (Tue) 8:00pm / April 20 (Fri) 9:50pm

OL_poster_web_small
講述曾經離咗婚嘅夫妻,因兒子去世而係喪禮上重遇。
原本已經廿年無見,各自都有家室同兒孫。
但估唔到一齊經歷喪子之痛嘅他們竟然又重燃愛火!
關係錯綜複雜,更影響佢地家庭每一個成員。

《情謎鬱金香》 April 18 (Wed) 8:00pm / April 21 (Sat) 8:00pm

resized

故事講述1953年荷蘭一場水災,一個後生仔踩單車去到意大利小鎮謀生。
佢追到鎮上最美麗嘅女仔,成功單挑意大利黑幫,闖出名堂後卻神秘失蹤!
三十年之後女兒黎到父親揚名之地,發掘左自身嘅秘密。

《潮爆女Coco》April 19 (Thu) 8:00pm / April 22 (Sun) 6:10pm

100_PROCENT_COCO_POSTER_70x100cm_3000px_Dionne

十三歲少女Coco自細有着相當獨特嘅時裝品味!
開學日Coco悉心搭配,以為做硬中學時尚教主,可惜「少女,你太年輕了」!
唔單止被同學揶揄恥笑,校內風頭躉更處處玩針對,仲叫佢 「小丑Coco」!
明爭唔得就暗鬥,Coco隱藏身份於網上開blog教人着衫,結果全城爆Like,就連自己心儀的男同學都成為Follower!
Coco原以為半隻腳踏入人生勝利組,卻慢慢地迷失自我,不知如何是好…

《威化般乾脆的Band事》April 20 (Fri) 8:00pm / April 22 (Sun) 8:00pm

resized_KIJ_poster_hires

樂隊主音兼模範領袖離世,一班老友散band數十年後再次聚首。
回憶美好舊日子又狂歡作樂一番,原本喊了痛了醉了說了再見讓往事如煙。
豈料,band友嘅爺孫戀小女友竟破壞左快樂派對,積聚多年嘅心病正式浮上檯面!
互相猜疑妒忌又起勢較勁角力,心結愈解愈難解,可會是開心派對,散後無法聚?

電影節詳情及購票Program Details & ticketing:

(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物嘅資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)

*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel