download HolidaySmart 假期日常 app
如果你身邊有位自我感覺良好嘅朋友 請多多關心佢 因為佢可能患咗...

如果你身邊有位自我感覺良好嘅朋友 請多多關心佢 因為佢可能患咗...

美食推介
By Charlotte on 13 Apr 2018
Editor

是咁的,小編身邊總係有朋友非常自戀,突然望到塊鏡就會照兩照,再摷兩摷個頭,然後話:「嗯,我今日好靚仔」。又或者成日覺得自己好叻好勁。每次有呢類情況,都會不自覺翻佢一個白眼,但係,我如今知道錯了。我恨我自己無俾多啲關懷佢地,因為...因為...原來佢地可能係有精神病啊!

李敏鎬InstagramPhoto from 李敏鎬Instagram

原來突然自我感覺良好、不停講嘢、亂洗錢等等,都係患上「雙相情緒障礙(前稱:躁狂抑鬱症)」嘅症狀。通常係當人出現一啲較大嘅壓力事件、缺乏睡眠,甚至係飲酒都可能引致病發。

李東海InstagramPhoto from 李東海Instagram

雙相情緒障礙會出現兩種極端情緒,如果病發時情緒高漲,患者可能會覺得自己好叻,甚至係叻過晒身邊嘅人或者一啲真係好叻嘅名人。

PinterestPhoto from Pinterest

另外亦有可能亂洗大錢、唔想訓、停不了咁講嘢,包括對住認識或者唔認識嘅人。

PinterestPhoto from Pinterest

相反,如果發病時情緒低落,即係抑鬱狀態。患者會變得低落、容易累、唔想見人、覺得自己好無用,亦都會影響訓教質素,可能會失眠或者一訓就訓好耐。

PinterestPhoto from Pinterest

曾經有女患者病發時情緒高漲令性慾增強,導致意外懷孕,之後仲有抑鬱。

PinterestPhoto from Pinterest

亦都曾經有男患者病發時覺得自己好靚仔,好勁,自信到爆,以為自己好受歡迎喇,以為好多女仔都好鍾意佢咁。

Bosco InstagramPhoto from Bosco Instagram

well 咁似朋友A嘅?所以話呢,都市人真係壓力好多,好多隱藏嘅精神問題,所以多啲關心身邊嘅人,唔好輕視啊~當然唔係話所有有以上症狀嘅人都係患病,只係鼓勵大家可以多份關心~最後祝各位身體健康 開開心心!

彭于晏 InstagramPhoto from 彭于晏 Instagram

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)
*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel