download HolidaySmart 假期日常 app
Mr.Wally千字文控訴慘被大媽逼走!行人專用區變大媽專區~你又點睇?

Mr.Wally千字文控訴慘被大媽逼走!行人專用區變大媽專區~你又點睇?

時事熱話 生活熱話
By sonia man on 16 Apr 2018

深受港人愛戴嘅日本街頭藝人Mr.Wally昨日發出千字文控訴!
Mr.Wally真係困難重重,繼身份證事件同經常性被警察驅趕後,今次又表示「被搶位」!
更加掀起網民罵戰!

事緣Mr.Wally想去旺角行人專用區表演時,
發現被「中國唱K大叔和大媽」佔用左佢平時唱開嘅位,
多番溝通之後對方仍然唔肯讓位,更指對方態度惡劣!

Untitled-1

「雖然行人專用區是一個我和大家有很多美好回憶的地方,但今後已經不能再去那裡唱歌了。」

Mr.Wally表示明白Busking(街頭表演)係先到先得,但果個位係佢平時表演開嘅位置,
而且佢已經唱左一年~
加上被大媽騷擾已經有前科,所以今次就發文指責。

Wally

有唔少網民都表示支持Mr.Wally去其他地方繼續唱,
旺角行人專用區一早就已經比大媽霸佔,
長期變躁音污染之地,唔少Busker都已經放棄左果個地方,勸Mr.Wally唔去都罷!

11215697_1513356338990292_7434979426555310371_n

但亦都有網民不滿Mr.Wally嘅做法,表示「先到先得」本來就是指先到先得而無須考慮對象是誰,
佢長期唱果個位唱開都唔代表果個位係佢架嘛!

10421321_1477835229209070_5859873966557545539_n

無論點都好啦,希望Mr.Wally唔好氣餒,
始終香港仲有好多地方同舞台可以發揮!
旺角躁音問題,希望都可以盡早得到解決啦~

(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物嘅資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)

*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel