download HolidaySmart 假期日常 app
阿嬌洛杉磯出嫁!幸福得來不易,回顧鍾欣潼、賴弘國崎嶇感情路!

阿嬌洛杉磯出嫁!幸福得來不易,回顧鍾欣潼、賴弘國崎嶇感情路!

生活熱話
By Mag on 25 May 2018
Digital Editor

喜訊!鍾欣潼(阿嬌)同賴弘國(Michael)喺美國洛杉磯行禮,榮升賴太!相信大家都戥佢開心!

雖然二人尚未正式註冊,打算9月再喺香港註冊擺酒,但二人已命定對方為終生伴侶。

呢段港台異地戀得來不易,終能修成正果,就等我地一齊回顧阿嬌同Michael嘅感情路啦!

鍾欣潼@FacebookPhoto from 鍾欣潼@Facebook

二人皆情路曲折

阿嬌同Michael絕對郎才女貌,女方係知名歌手演員,男方憑靚仔醫生形象有「醫界王陽明 」之稱。

二人情路波折重重,直至最終遇上對方,相知相識,修成正果。

網路Photo from 鍾欣潼IG

現時37歲嘅阿嬌一晃眼已出道17年,愛情路上歷盡高山低谷。昔日緋聞男友多為圈中人,包括麥浚龍、余文樂、方力申、陳冠希等。

期間更發生娛樂圈「不雅照事件」,令阿嬌形象大受打擊,阿嬌曾坦言身邊有男生對此介意。

Juno Mak 麥浚龍@FBPhoto from Juno Mak 麥浚龍@FB

余文樂@FBPhoto from 余文樂@FB

近年阿嬌曾與韓國「K先生」權寧一拍拖,亦有傳同內地富二代秦奮上海密會。桃花不斷,可惜無一開花結果。

WeiboPhoto from Weibo

至於Michael,就與「華航林依晨」空姐趙筱葳於2016年閃婚,維持僅半年婚姻便離婚收場。其後同樣緋聞多多。

m01yb46@IG Photo from m01yb46@IG

網絡Photo from 網絡

對的時間遇上對的人

直至舊年,Michael與阿嬌經朋友介紹下相識,火速發展成戀人,拍拖半年就認定對方。

阿嬌不時於個人網誌大騷甜蜜,今年2月更大曬婚戒,寫道「下一站幸福」,宣布結婚。

下一站幸福❤️ @m01yb46

Q_gill(@q_gill)分享的貼文 於 張貼

臨近婚期,阿嬌推出新單曲《幸福出發》,著起嫁衣唱出新娘子喜悅之情。

鍾欣潼@FacebookPhoto from 鍾欣潼@Facebook

或者過去情史、交往時間長短並非兩人著眼點,最重要嘅如阿嬌所講,「在對的時間遇上對的人」

雖然係異地戀,但同Michael都努力維繫,又指對方好錫佢,願意包容佢所有壞習慣,係難得嘅Mr.Right。

鍾欣潼@FacebookPhoto from 鍾欣潼@Facebook

最後,祝福「最美新娘子」阿嬌婚後幸福快樂!

鍾欣潼@FacebookPhoto from 鍾欣潼@Facebook

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)
*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel