download HolidaySmart 假期日常 app
越大胸越快樂嗎?英國研究:A cup比E cup更快樂

越大胸越快樂嗎?英國研究:A cup比E cup更快樂

美食推介
By Charlotte on 26 May 2018
Editor

好多女性可能都會希望自己身材可以豐盈啲,尤其係近年興微胖,令好多人都會覺得上圍越豐滿,就代表越好,從而令女性更加開心!但事實又係咪真係上圍豐滿嘅比較滿意自己,比較開心,而上圍比較瘦削嘅女人就相對比較唔滿意呢?

話說英國意見專門做整形手術方面嘅醫療糾紛官司嘅律師事務所Cosmetic Surgery Solicitors,做咗一項研究。

Snow Suen(@snow711)分享的帖子 發佈


喺871位女性當中,訪問佢地對自己嘅上圍cup數滿意程度,選項有「喜歡、喜愛、不在意、不喜歡、討厭」,發現原來最滿意自己胸部嘅,喺C cup嘅女性,有39%C cup女性選擇「喜歡及喜愛」。

Kelly Hei Man Cheung 張曦雯(@kelllycheung)分享的帖子 發佈


其次為D或DD cup,有37%D cup女性表示滿意。

Sammi Cheung(@sammicheung926)分享的帖子 發佈

H E I D I 李靜儀(@heidibibe)分享的帖子 發佈


而比較意外嘅係A或AA cup嘅女性有34%,比起第4嘅E cup同第5嘅B cup都高。

H E I D I 李靜儀(@heidibibe)分享的帖子 發佈

Louisa Mak 麥明詩(@louisa_mak)分享的帖子 發佈


而當中,有27%嘅E cup女性認為胸部大細會影響佢地嘅個性,調查中有表示:「因為我嘅胸部,必須非常注意自己嘅穿著行為,如果唔係就會被人覺得係一個胸大無腦又隨便嘅女人,需要比別人努力。」

Vicky Chan 陳偉琪(@vthechan)分享的帖子 發佈

小編覺得大有大煩,細有細煩啦~不過點講都好,學習愛自己嘅一切,自然有自信,有自信就點都靚啦!

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)
*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel

美食推介