油街變身遊樂場!新展覽「玩」出藝術來!

油街變身遊樂場!新展覽「玩」出藝術來!

香港好去處 時事熱話
By Mag on 13 Jul 2018
Digital Editor

出嚟社會工作之後,會否覺得身邊嘅人同事不斷逼你成熟,你有幾耐無試過好似小朋友咁盡情去玩?你又有無感到周遭環境無比沉悶、逼得你透唔到氣?

北角油街實現最近嘅「火花!耍樂是青年」(Sparkle! A Good Waste of Time)展覽,透過藝術或者能令你重拾童心,發掘生活中嘅趣味!

藝術唔一定係高深難明,「耍樂是青年」係油街實現《火花!》系列二嘅第五個展覽,名副其實以「耍樂」為主題,觀眾可以玩住嚟感受藝術,雅俗共賞!
「耍樂是青年」由藝術家余廸文策劃,聯同六位來自唔同範疇嘅本地藝術家,帶俾大家玩味十足嘅互動作品!

油街實現 Oil Street Art Space@FacebookPhoto from 油街實現 Oil Street Art Space@Facebook

為呼應主題,展覽空間變成創意滿分嘅遊樂場!比起一般只能「安安定定」地睇藝術,今次展覽俾觀眾盡情地互動,利用童心同好奇心體驗藝術,以青春心境去探索事物、面對生活!
場內多個裝置藝術作品透過刺激觀眾官感,表達藝術家嘅生活態度同想法,令人耳目一新!

康樂及文化事務署Photo from 康樂及文化事務署

例如卓穎嵐嘅裝置作品,可愛洋娃娃喺燈光同聲音佈置下卻變得詭秘,觀眾可以置身其中去代入藝術家嘅童年經歷。

其他展品都以玩樂去探索科學、物料同人文。何翊雯嘅「軟綿綿」人體器官,等大家以全新觸感重新認識身體。家做五金行嘅高便蓮,以金屬組件、水管去創作「樂器玩具」。袁永賢嘅大型電子遊戲機裝置,鼓勵觀眾邊打機,邊思考遊戲背後到底「誰玩誰」。

康樂及文化事務署Photo from 康樂及文化事務署

康樂及文化事務署Photo from 康樂及文化事務署

如果你覺得藝術都係高深難明,今次不妨試試從小孩子角度,放膽去試去玩,再細味思索,相信比起單純「觀看」感受更深!

無論你係三歲定八十歲,來自咩背景,都可以嚟呢度盡玩藝術!人心保持年輕,自然會開放地去欣賞、理解藝術,同時懂得喺生活中製造樂趣。

《火花!耍樂是青年》

日期:即日起至9月9日
時間:上午10時至晚上8時
             (逢星期一上午 10時至下午2時休息;公眾假期除外)
地點:油街實現 (北角油街12號)
收費:免費
網址:www.lcsd.gov.hk/CE/Museum/APO/zh_TW/web/apo/sparkle_a_good_waste.html

藝術除咗「玩得」,仲可以了解吓住喺香港而來自唔同背景嘅人

油街實現除咗《耍樂就是青年 》,同時仲舉行梗《火花!數日子 》(Sparkle! Counting the Days)嘅藝術展。展覽透過不同的視覺媒介,呈現居於香港的不同群體的經歷,讓觀眾了解他們各自的異鄉故事。

《火花!數日子》
日期:即日起至9月16日
時間:上午10時至晚上8時
             (逢星期一上午 10時至下午2時休息;公眾假期除外) 
地點:油街實現(北角油街12號)
收費:免費
網址:www.lcsd.gov.hk/CE/Museum/APO/zh_TW/web/apo/sparkle_counting_the_days.html

一次過可以睇晒兩個展覽,大家有時間記得嚟參觀啦!

Presented by 康樂及文化事務署

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)
*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel