download HolidaySmart 假期日常 app
《海賊王》漫畫家親繪「路飛讓肉」送別櫻桃子 第1164集嘅《小丸子》可能就係大結局

《海賊王》漫畫家親繪「路飛讓肉」送別櫻桃子 第1164集嘅《小丸子》可能就係大結局

生活熱話
By Ivory on 30 Aug 2018
Digital Editor

《海賊王》漫畫家尾田榮一郎同《櫻桃小丸子》作家三浦美紀係好朋友。當佢知道櫻桃子病逝之後,就親手畫咗幅畫送別櫻桃子。

海賊王twitterPhoto from 海賊王twitter

係《海賊王》嘅Fans都知道主角路飛最鍾意食肉,但係喺幅畫入面,路飛竟然將啱啱燒好咗嘅肉,讓咗比小丸子。佢哋坐喺綠油油嘅草地,一向視肉如命嘅路飛心甘情願同小丸子分享啲肉,互相帶笑,畫面令人心酸~可見小丸子喺路飛/尾田榮一郎心中有好重嘅份量!

pinterestPhoto from pinterest

pinterestPhoto from pinterest

櫻桃子嘅出生地-靜岡除咗出名蜜瓜,仲好出名櫻花。另外因為櫻花最能夠代表日本,所以將櫻花擺入漫畫入面。

pinterest Photo from pinterest

尾田榮一郎畫咗淡粉紅色嘅櫻花花瓣,表示佢對櫻桃子嘅思念。

小丸子4

小丸子3

小丸子1

《海賊王》同《小丸子》都屬於長篇漫畫,同樣深受亞洲人歡迎。正所謂同行如敵國,不過兩大日本名漫畫家就互相欣賞,特別投契,各自嘅子女都視對方為偶像。

另外,喺櫻桃子去世消息公佈嘅前一日,日本播放咗最後一集嘅《櫻桃小丸子》嘅預告,內容大概係話小丸子要去搵外星人,寫住「我話唔定會去好遠的嘅地方,暫時唔會番嚟啦,但係唔緊要,唔係擔心我喔。」令外界猜測三浦美紀留比粉絲嘅最後訊息。

《小丸子》直到依家,總共有1164集-「小丸子,遇到外星人!?」。換句話說,第1164集可能就係大結局!

R.I.P

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel