download HolidaySmart 假期日常 app
愈肥代表愈深愛?美國研究:情侶愈愛對方,愈容易一齊發胖

愈肥代表愈深愛?美國研究:情侶愈愛對方,愈容易一齊發胖

生活熱話
By Mag on 11 Sep 2018
Digital Editor

原來「幸福肥」係有根據!美國國家生物技術資訊中心(NCBI)有研究發現,如果伴侶認為自己非常愛對方,又對關係感到滿足,就愈容易一齊增磅發胖。換言之,伴侶關係夠甜蜜,真係會成為「胖侶」㗎!

美國國家生物技術資訊中心搵嚟169對夫妻,進行長達4年嘅研究調查,每年量2次體重,同埋了解其感情狀況,從中了解婚姻狀況同體重間嘅關係。調查人員最後發現,婚姻關係親密嘅伴侶,夫妻兩人體重都有上升;相反體重無太大變化、甚至變輕嘅夫妻,分居或離婚嘅比例較高。

shutterstockPhoto from shutterstock

研究認為,人一旦進入穩定而安全感高嘅關係,對身形嘅要求就會比同單身時低。另外,因為唔需要「求偶」,反而著重同另一半享受生活,越食越多,體重漸漸增加。而且有受訪者認為「與伴侶擁有相似身形,感覺更融合」、「因為另一半已接受自己身形,所以放鬆體重控制」。

shutterstockPhoto from shutterstock

而較無安全感嘅夫妻,由於隨時擔憂會有分開、再「求偶」嘅可能,就會更落力維持能夠「吸引異性」嘅身材。

呢個結論聽落似是疑非,不過眼見娛樂圈不時有藝人婚後、蜜運後「發福」,心寬體胖,真係不無道理。況且有人同自己一齊發胖,都係一種幸福!

Taylor SwiftPhoto from Taylor Swift

Jay ChouPhoto from Jay Chou

資料來源:NIBI研究

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel