download HolidaySmart 假期日常 app
古天樂成影壇巨星為父親爭一口氣 奪最佳男主角獎成父親最好嘅生日禮物

古天樂成影壇巨星為父親爭一口氣 奪最佳男主角獎成父親最好嘅生日禮物

生活熱話 娛樂新聞
By Jennifer on 26 Sep 2018
Digital Editor

古天樂依家喺影壇有好好嘅發展,原來佢爸爸都曾經係粵語片演員。

古天樂生得靚仔又有明星相,其實佢爸爸都好有星味,古天樂父親古振光後生嗰時以藝名高峰出道做粵語片明星,仲曾經同吳君如父親夏春秋、張英材合作拍戲,不過未有大紅大紫,後來就轉行開時裝店。

睇返古天樂爸爸後生張相發現古天樂同爸爸都有幾分相似,古天樂唔單止遺傳爸爸帥氣外貌,亦都遺傳咗父親嘅演技細胞。

網上圖片Photo from 網上圖片

古天樂1993年簽約tvb出道,飾演《神雕俠侶》嘅楊過而為人熟悉,2001年憑《尋秦記》大受歡迎。之後將重心轉向電影,拍咗多套港產片,為香港電影作重要貢獻,更加喺今年奪得香港金像獎最佳男主角添!

古天樂 weiboPhoto from 古天樂 weibo

古天樂喺自傳入面提到:「當年父親長得比我英俊,而且也熱愛演戲,只是星運差了一點,這是父親的一點遺憾,所以,我今天的成績多多少少讓爸爸感到一些欣慰。換言之,我替父親爭了一口氣。」

所以喺奪獎當日,佢就話呢個最佳男主角獎係送俾爸爸最好嘅生日禮物!

古天樂 weiboPhoto from 古天樂 weibo

古天樂唔止一次喺自傳到提及自己嘅爸爸係一個廿四孝父親,唔止煙酒不沾,為咗兩個仔努力工作,供書教學,一得閒就會帶全家去旅行,而且亦對妻子好好。

古天樂都受到爸爸影響,同樣咁重視家人,直至依家仍然堅持同父母同住,仲會抽時間陪兩老一齊去旅行。

古天樂非常孝順,唔單止會同爸爸慶祝生日同父親節,日前更加與曾經同父親合作過嘅世叔伯張英材等人聚會,提早慶中秋。

林建明 facebookPhoto from 林建明 facebook

依家嘅古天樂除咗做演員之外,亦係電影公司老闆,仲經常低調行善,相信佢爸爸一定會為個仔而感到自豪㗎啫!

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel