download HolidaySmart 假期日常 app
《終極一班》13年後隔空合體!前飛輪海3子+唐禹哲向38歲辰亦儒「遠距慶生」

《終極一班》13年後隔空合體!前飛輪海3子+唐禹哲向38歲辰亦儒「遠距慶生」

生活熱話
By Mag on 12 Nov 2018
Digital Editor

仲記唔記得13年前Hit爆嘅台灣偶像劇《終極一班》?當年組合飛輪海、唐禹哲憑此劇紅遍兩岸三地,同時成為唔少港人嘅青春回憶。雖然事隔多年,但近日呢班分隔多地嘅《終極一班》主角們,都向前飛輪海成員辰亦儒「遠距慶生」,好有愛呀!

終極一班Photo from 終極一班

辰亦儒近日喺北京舉辦38歲大型生日會,同粉絲齊齊慶祝。最令人驚喜嘅係,已經多年無合作過嘅飛輪海三子都透過影片,同辰亦儒送上生日祝福,當中包括吳尊、汪東城,同埋近日流出感情風波新聞,又曾傳同其他前成員不和嘅炎亞綸!

辰亦儒@微博Photo from 辰亦儒@微博

吳尊一開始搞Gag「奚落」辰亦儒,但最後就搞笑地向對方催婚同對著鏡頭送上一吻。

秒拍Photo from 秒拍

秒拍Photo from 秒拍

汪東城以中英文為辰亦儒唱生日歌。而炎亞綸就祝福辰亦儒:「生日快樂,身體健康、心想事成,希望有機會可以聚聚。」

秒拍Photo from 秒拍

秒拍Photo from 秒拍

而好耐無同香港觀眾見面嘅唐禹哲,同樣以影片向辰亦儒送上祝福。不過佢就爆料,自己錄呢段片時,其實就同辰亦儒喺日本度假,偷偷錄片俾對方一個小驚喜!

秒拍Photo from 秒拍

睇嚟《終極一班》主角們隔咗咁多年,感情都算Keep得唔錯!好似上個月吳尊生日時,辰亦儒仲現身對方生日會,合唱飛輪海經典歌曲《越來越愛》!雖然唔知要飛輪海復合有無望,不過相信忠粉們睇到都好當窩心!

吳尊@微博Photo from 吳尊@微博

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel