download HolidaySmart 假期日常 app
叱咤十強名單公開!古天樂入圍男歌手十強!同張敬軒 陳奕迅同場角逐獎項!

叱咤十強名單公開!古天樂入圍男歌手十強!同張敬軒 陳奕迅同場角逐獎項!

生活熱話 娛樂新聞
By Heidi on 26 Nov 2018
Digital Editor

商台喺今日公布咗「我最喜愛歌手」嘅候選名單,「我最喜愛男歌手大獎」嘅候選名單有今年復出嘅古天樂、陳奕迅、麥浚龍、張敬軒、陳柏宇等。

叱咤903Photo from 叱咤903

今年,古天樂時隔15年復出樂壇,同謝安琪合唱《(一個男人)一個女人和浴室》。一開金口,就已經成功晉身2018年《叱咤樂壇我最喜愛的男歌手》十強!嚟緊叱咤頒獎禮,樂迷可能可以見証到古天樂首次拎男歌手啦!

古天樂IGPhoto from 古天樂IG

古天樂IGPhoto from 古天樂IG

《2018年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》由商業電台主辦,當中「我最喜愛歌手」係由樂迷全民投票嘅,分別有三個獎項包括男歌手、女歌手同埋組合,投票喺今天12點已經開始咗!

十強名單:

叱咤樂壇我最喜愛的男歌手十強名單:古天樂、吳業坤、林奕匡、周柏豪、周國賢、陳柏宇、陳奕迅、許廷鏗、麥浚龍、張敬軒

叱咤樂壇我最喜愛的女歌手十強名單: AGA、Gin Lee、JW王灝兒、王苑之、方皓玟、容祖兒、楊千嬅、衛蘭、盧凱彤、謝安琪

叱咤樂壇我最喜愛的組合十強名單︰ Dear Jane、MIRROR、Robynn & Kendy、RubberBand、Shine、Super Girls、Supper Moment、ToNick、小塵埃、野仔

今年出道嘅男團Mirror都成功入圍我最喜愛的組合嘅十強,果然人氣爆登!

ViuTV FacebookPhoto from ViuTV Facebook

呢三個由樂迷投選嘅獎項分兩個階段投票,第一階段會喺今個星期五(11月30日)中午12點截止,第二階段會由12月3日中午12點至12月7日中午12點進行。結果會喺2019年1月1日《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》當晚揭曉!

唔知最後獎項會花落誰家?樂迷快啲投選你最喜愛嘅歌手啦!

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel