download HolidaySmart 假期日常 app
《阿森一族》預言再成真 冬奧冰壺賽果+搞笑松鼠突入

《阿森一族》預言再成真 冬奧冰壺賽果+搞笑松鼠突入

美食推介
By 123testing on 26 Feb 2018

邊個話睇動畫冇用㗎,有機會仲可以知曉未來添,事關《 阿森一族》又預言成功喇,成功預言今屆2018年冬季奧運會冰壺賽果,仲有一件奇特事件!

兩件事都發生在同一個直播場合到,的確幾神奇,其中一個係美國喺冰壺賽中擊敗瑞典贏到金牌,呢個實在係好難預計的賽果。因為本身美國喺第四輪比賽早就以以4:10輸比瑞典,估唔到次後拎到3連勝可以同瑞典爭冠軍,仲贏埋今次比賽。

《 阿森一族》喺2010年已經預測到呢場勝利,美國隊擊敗瑞典。

或者你覺得係巧合啫,但估唔到連松鼠出場的畫面都預測到,今次冬運會就有隻松鼠走到滑雪場上面,阻礙咗選手比賽:

而《 阿森一族》的編劇好快就將之前經典場面出現過的松鼠做比較,隻松鼠一樣走入咗雪地,話比人知佢地又預言成功。雖然唔係特別喺奧運會發生,不過都幾神奇。

其實之前《 阿森一族》都已經有唔少預測成真架喇,等我地一齊回顧下啦!!

好似迪斯尼收購Fox:

 

Lady Gaga在超級碗的表演:

當然最勁係特朗普成為總統的預言畫面:

YouTubePhoto from YouTube

另外仲有好多其他社會大小事同科技預言,睇來睇《 阿森一族》就可以得悉未來天下事,大家得閒都睇下啦!

Text: Holiday editorial

(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編~謝謝~)

*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel