download HolidaySmart 假期日常 app
馬德里正宗海鮮燴飯 80年老店!傳統瓦倫西亞風格

馬德里正宗海鮮燴飯 80年老店!傳統瓦倫西亞風格

玩樂體驗
By 123testing on 07 Feb 2018

嚟到西班牙有咩係必食?當然係大家最熟的西班牙海鮮飯啦,馬德里有間80幾年的老店非常出名,閒日的時間都需要訂位,好多人慕名而來,帶大家入去睇下有咩食啦!!

Screen Shot 2018-02-07 at 4.56.42 PM_result

店入面的裝修採用瓦倫西亞風格,牆上有好多特色瓷碟同記念相片做裝飾,燈光柔和,好有格調!

IMG_3704_result

卡斯蒂利亞湯賣相幾似羅宋湯,但飲上去味道就有好香的洋蔥味,最重要入面仲會放隻流心蛋!!

IMG_3703_result

另外小編特別推薦呢款小食,廚師將青口打碎混入肉醬同芝空中,味道超豐富~~

IMG_3707_result

仲有香港人最熟悉的西班牙海鮮飯,傳統的西班牙海鮮飯當然係用平底鍋上啦,一盤的份量以兩個人作為標準。

IMG_3710_result

另外傳統瓦倫西亞飯有配上雞肉、兔肉、豆同腸仔的口味,唔只得海鮮飯架,有機會一定要試下!

IMG_3708_result

西班牙燉飯味道偏咸,鍾意重口味的朋友他就啱晒。

IMG_3709_result

Text: Holiday Editorial
(小編公:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)
*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel