download HolidaySmart 假期日常 app
有種女人比起男人更愛望女 但親~不要再望女了 靚仔見工新專長!

有種女人比起男人更愛望女 但親~不要再望女了 靚仔見工新專長!

美食推介
By Charlotte on 15 Jun 2018
Editor

唔好話男人先鍾意?女,女人都好鍾意?仔㗎親~雖則女小編我係比較鍾意?女女多,但由現在開始,我決定唔再?女,要開始狂?仔仔喇!

話說Evolutionary Psychology發佈研究指出,女人每日睇靚仔可以增強記憶力、令工作變得有動力之餘,仲可以長命5年。各位靚仔以後見工又多樣「專長」sell自己喇~

Carlos Chan 陳家樂(@carlosbb)分享的貼文 張貼


事關望到靚仔會喺視覺上產生刺激,如果望足10分鐘就已經等於做咗30分鐘有氧運動,可以減低患上心臟病嘅機會(小編表示明明見到靚仔會心跳加速...負荷不了了呀),仲可以延長5年壽命。

L(@actorleeminho)分享的貼文 張貼


研究將58位異性戀嘅大學生分成2批人,一半望住靚仔同靚女7秒,另一半望住長相普普通通嘅人7秒。

Eddie Yuyan Peng(@yuyanpeng)分享的貼文 張貼


然後就同佢地講一個簡單嘅故事,再要求佢地回答相關問題。結果就發現,望住靚仔靚女嘅嗰批人,比起另一批望住普通長相嘅人能夠記住更多嘅細節。

胡一天(@hu_yitian)分享的貼文 張貼


理論就係當人見到靚嘅異性,會短暫激發到人嘅求偶本能,驅使潛能同動力都有所提高,從而令對方留下深刻印象。

Vincent Wong 王浩信(@vincentwong07)分享的貼文 張貼


所以話,To:老細~~~麻煩請多幾位男神,好讓我努力工作~謝謝~

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)
*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel

美食推介