download HolidaySmart 假期日常 app
拍戲成日見真係易撻著啲?!TVB螢幕情侶唔係Pair Pair有好結果 有修成正果亦有分手收場

拍戲成日見真係易撻著啲?!TVB螢幕情侶唔係Pair Pair有好結果 有修成正果亦有分手收場

生活熱話 娛樂新聞
By Celia on 31 Oct 2018
Digital Editor

一直以嚟唔少無綫劇都會為劇中角色加入感情嘅戲份,因此造就出多對螢幕情侶,不少仲假戲真做,由戲裡「愛」到戲外,不過就唔係Pair Pair都有好結果!

1.洪永城、唐詩詠(合作劇:《載得有情人》)

2013年,洪永城同唐詩詠因拍攝無綫劇《載得有情人》時戲假情真而成為情侶。

TVBPhoto from TVB

洪永城@InstagramPhoto from 洪永城@Instagram

可惜直到2017年5月兩人正式分手。


在 Instagram 查看這則貼文

要開始一段感情很難,要放底一段感情更難 ,尤其是當兩個人都互相認真相愛過。 兩年多是一段不長不短的時間,我和Tony在這段時間經歷過不少的高低起跌,互相愛護,鼓勵扶持。在這段期間,我們都更認識對方,了解自己。 可是在經過深思熟慮後,我們認為對待這段感情的最好方法,是變回好朋友........ 很感激我們的關係在這段期間得到很多外界的祝福,感情是兩個人的事,很難一一解釋我們的問題所在。一向感情事我都不想掛在嘴邊,但近日有太多揣測及失實的報導,我們都對此都感到困擾,所以希望大家能尊重這個決定,給予我們一點空間,讓我們自己去處理這個艱難的時刻。 最後感謝你 曾經為我帶來過美好的時光!

Natalie 唐詩詠(@natalietong53)分享的貼文 於 張貼

2.黄宗澤、胡杏兒(合作劇:《我的野蠻奶奶》/《野蠻奶奶大戰戈師奶》)

二人喺2005年拍攝無綫劇《我的野蠻奶奶》成為情侶,相戀後感情生活一直好低調。

《我的野蠻奶奶》Photo from 《我的野蠻奶奶》

直到2011年胡杏兒喺《萬千星輝頒獎典禮》上示愛才公開戀情。

TVBPhoto from TVB

可惜2012年7月時胡杏兒及黃宗澤接受訪問時證實雙方已達成共識、和平分手。

野蠻奶奶大戰戈師奶Photo from 野蠻奶奶大戰戈師奶

3.鄭嘉穎、周勵淇(合作劇:《翡翠戀曲》/《天幕下的戀人》/《最美麗的第七天》)

鄭嘉穎同周勵淇嘅經典作一定係《天幕下的戀人》,不過其實佢哋喺04年嘅《翡翠戀曲》中已經有合作。喺佢哋合作過嘅三套劇之中二人都係飾演情侶,難怪會拍出真愛!

《天幕下的戀人》Photo from 《天幕下的戀人》

《天幕下的戀人》Photo from 《天幕下的戀人》

雖然佢哋冇公開過戀情,直至分手後先承認五年地下情,不過其實當時佢哋嘅戀情一直都係圈中公開嘅秘密。

TVBPhoto from TVB

4.鄭嘉穎、陳凱琳(合作劇:《殭》)

嚴格嚟講,鄭嘉穎同陳凱琳唔算係螢幕情侶,不過二人係因為拍攝劇集《殭》而譜出戀情。

Photo from 陳凱琳@Instagram

二人拍拖3年,終於喺2018年8月12日喺印尼峇里島舉行婚禮。

5.黃翠如、蕭正楠(合作劇:《師奶Madam》/《幕後玩家》)

2014年1月二人因合作電視劇《師奶MADAM》而傳緋聞,直到同年5月二人公開承認相戀,但惹來不少爭議。

encoreTVBPhoto from encoreTVB

《幕後玩家》Photo from 《幕後玩家》

直到2017年11月,黃翠如直言已認定對方,並願意付託終生。


在 Instagram 查看這則貼文

滿載着被恐嚇的畫面, 這是愛情?。 #美女廚房

Priscilla Wong 黃翠如(@wongtsuiyu)分享的貼文 於 張貼

Text: Holiday Editorial
(小編公告:如果讀者有任何關於美食、旅遊、玩樂、或者任何新奇有趣事物既資訊,都歡迎話比小編們知~大家可以透過Facebook inbox、或者send e-mail到holiday@presslogic.com,直接將資料傳比小編)

【想隨時隨地緊貼本地食買玩資訊?】

👉🏻 立即下載 HolidaySmart 假期日常APP

👉🏻 即刻Follow我地Instagram holidaysmart.hk

👉🏻 訂閱我地 Youtube Channel